Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Zing: Η HSBC ετοιμάζεται να λανσάρει το δικό της app πληρωμών

Το Zing θα είναι διαθέσιμο στα app stores της Apple και της Google, ενώ θα είναι διαθέσιμο ακόμα και σε όσους δεν είναι πελάτες της HSBC

Η HSBC σχεδιάζει να λανσάρει τη δικιά της παγκόσμια εφαρμογή πληρωμών προκειμένου να μπορέσει να ανταγωνιστεί μεγάλες fintech εταιρείες όπως η Wise και η Revolut, σύμφωνα με το Bloomberg.

To app της HSBC, το οποίο θα έχει τη χαρακτηριστική ονομασία “Zing” αναμένεται να κυκλοφορήσει αρχικά στη Μεγάλη Βρετανία και στη συνέχεια στις υπόλοιπες χώρες.

Ο CEO της HSBC, Nuno Matos, έχει δηλώσει σε συνεντεύξεις του πως η τράπεζα έχει «παγκόσμιες φιλοδοξίες» για το Zing. «Θέλουμε να καθιερωθούμε ως μια παγκόσμια πλατφόρμα πληρωμών, κάτι το οποίο συμβαδίζει απόλυτα με την στρατηγική διεθνών πληρωμών της HSBC. Σύντομα θα μας δείτε και στις αγορές της Ασίας, της Μέσης Ανατολής και της ΕΕ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Matos.

Σύμφωνα με τον CEO της HSBC το Zing θα είναι διαθέσιμο στα app stores της Apple και της Google, ενώ θα είναι διαθέσιμο ακόμα και σε όσους δεν είναι πελάτες της HSBC. Βασικός στόχος της τράπεζας είναι να γίνει ο κορυφαίος θεσμός για τους χρήστες fintech υπηρεσιών.

Τα τελευταία χρόνια οι ψηφιακές πληρωμές κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος, με την αγορά του Fintech να αναμένεται να φτάσει τα 305 δισ. δολάρια έως το 2025. Εταιρείες όπως η Revolut και η Monzo έχουν καταφέρει να κάνουν disrupt στην παγκόσμια χρηματοοικονομική αγορά, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για τον τραπεζικό τομέα. Το γεγονός αυτό έχει οδηγήσει τους παραδοσιακούς χρηματοπιστωτικούς θεσμούς να επιλέγου είτε να επενδύσουν σε fintech εταιρείες είτε να δημιουργούν τα δικές τους εφαρμογές πληρωμών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ιστορικό deal της εξαγοράς της ελληνικής Viva Wallet από την JP Morgan, μια συναλλαγή που ξεπέρασε τα 800 εκατομμύρια ευρώ.

Μάλιστα, οι καταναλωτές φαίνεται να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης και σε εφαρμογές άμεσων πληρωμών όπως το ελληνικό IRIS Payments και η τελευταία έκδοση του Revolut 10.

Μάλιστα, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της AWS σε συνεργασία με την PYMNTS Intelligence, ιδιαίτερα δημοφιλείς έχουν γίνει και οι λεγόμενες συναλλαγές A2A (Account to Account), με το 84% των χρηστών να είναι εξαιρετικά ευχαριστημένοι από τις A2A εφαρμογές τους. Για όσους τυχαίνει να μην γνωρίζουν οι A2A συναλλαγές γίνονται με τη χρήση ψηφιακού πορτοφολιού, με τη διαφορά ότι για την ολοκλήρωσή τους μεταξύ των δύο μερών, δεν απαιτείται κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική), αλλά απλά ένας τραπεζικός λογαριασμός.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις