StartUpper

Ασφάλειαι ΜΙΝΕΤΤΑ: Τεχνολογία για όλους, τον πελάτη, τον ασφαλιστή και τον οργανισμό ακόμη και σε έκτακτες συνθήκες

Του Νίκου Τριβιζά, Διευθυντή Πληροφορικής, ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Στη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουμε πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στην τεχνολογία και έχουμε υλοποιήσει πολυάριθμα έργα, σε μεγάλο βαθμό δουλεύοντας inhouse. Πολλά από αυτά αφορούν σε back office διαδικασίες, έχουν όμως έμμεσο αντίκτυπο στους συνεργάτες μας ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και κατ’ επέκταση και στους ασφαλισμένους.

Η εταιρεία κινείται σε δύο βασικούς άξονες, ο πρώτος είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών της και των πελατών και ο δεύτερος είναι η κανονιστική συμμόρφωση, το νομοθετικό πλαίσιο δηλαδή μέσα στο οποίο πρέπει να κινούμαστε ως ασφαλιστική εταιρεία. Με γνώμονα, λοιπόν, τους δύο αυτούς άξονες, έχουμε αναπτύξει μία σειρά από ψηφιακές λειτουργίες, θέτοντας ως πρωταρχικό στόχο την απλούστευση των διαδικασιών.

Εκτός όμως από τα προαναφερθέντα, για το 2020 η ΜΙΝΕΤΤΑ, όπως και όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες, κλήθηκε να εφαρμόσει καθεστώς τηλεργασίας το οποίο ξεπέρασε ακόμα και το 70% των εργαζομένων, καθώς και να επανεξετάσει και να αναδιαμορφώσει παραδοσιακές ροές επικοινωνιών με τους συνεργάτες και τους πελάτες. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα καταφέραμε να εναρμονιστούμε πλήρως στο νέο καθεστώς τηλεργασίας αλλά και να εφαρμόσουμε μία σειρά από έργα που βοηθήσαν στη συνέχιση των λειτουργιών μας διατηρώντας –αλλά και αναβαθμίζοντας όπου ήταν δυνατόν– το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουμε.

Η Πλατφόρμα Εκπαίδευσης MINETTA EDU, η οποία αποτελεί εκπαιδευτικό εργαλείο για συνεργάτες αλλά και εργαζομένους στην εταιρεία, η ένταξη των ισοβίων συμβολαίων στο my.minetta.gr, η πληρωμή τους μέσω του pay.minetta.gr και η διαδικασία teleunderwriting για τα συμβόλαια υγείας είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα. Φυσικά και τα υπόλοιπα εργαλεία που έχουμε στη διάθεση των ασφαλισμένων και του κοινού, όπως ο εφαρμογές MINETTA Drive και ΜΙΝΕΤΤΑ App –με ενσωματωμένη τη δυνατότητα ηλεκτρονικής πραγματογνωμοσύνης– παραμένουν στη φαρέτρα μας. Και βέβαια οι συνεργάτες εξακολουθούν να επωφελούνται από τις δυνατότητες ηλεκτρονικής υπογραφής με γραφίδα, απομακρυσμένης αποδοχής εγγράφων, αλλά και από το ψηφιακό ρομπότ μας, τον M.A.C.I.S. (MINETTA Artificial Intelligence Core Innovative Services), που τους εξοικονομούν χρόνο και χρήματα.

Ταυτόχρονα αναβαθμίσαμε τις τηλεπικοινωνιακές μας γραμμές και ολοκληρώσαμε μία σειρά από έργα ενίσχυσης της ασφάλειας των δικτύων και των συστημάτων μας. Αυτοματοποίησαμε πλήρως, πάντα με στόχο την ταχύτατη πληρωμή, τις αποζημιώσεις
μέσω κατάθεσης σε τραπεζικούς λογαριασμούς, αντικαθιστώντας τους παραδοσιακούς τρόπους πληρωμής με επιταγή ή μετρητά, και παράλληλα εξετάζουμε την αξιοποίηση και άλλων ψηφιακών καναλιών είσπραξης ή κατάθεσης. Οι διαδικασίες αυτές έρχονται να πλαισιώσουν τα ήδη πολύ επιτυχημένα ψηφιακά κανάλια είσπραξης, όπως το κανάλι Online ΔΙΑΣ, IRIS, όπου ο συνεργάτης ή ο πελάτης μπορεί σε πραγματικό χρόνο να εξοφλεί συμβόλαια με πληρωμή από το web banking της τράπεζάς του.

Ολοκληρώσαμε με επιτυχία την ένταξη του SAP ERP συστήματος για back office ανάγκες, ενώ έχουμε ανανεώσει πλήρως τον υλικοτεχνικό μας εξοπλισμό, έτσι ώστε να υπάρχει ένα σύγχρονο περιβάλλον με αυξημένες διαδικασίες ασφάλειας και υψηλής διαθεσιμότητας συστήματα.

Τέλος, ολοκληρώνουμε την υλοποίηση ιστοσελίδων συνεργατών, στη λογική ασφαλιστής – ΜΙΝΕΤΤΑ, έτσι ώστε οι συνεργάτες να μπορούν να προωθούν τα γραφεία τους μέσω του διαδικτύου αλλά και να διαθέτουν άμεσα ασφαλιστικά προϊόντα της εταιρείας μας.

Όλη η τεχνολογία που περιγράψαμε παραπάνω για εμάς στη ΜΙΝΕΤΤΑ αποκτά πραγματική αξία μόνο όταν παραμένουμε προσηλωμένοι στις βασικές μας δεσμεύσεις. Να τηρούμε τις υποσχέσεις μας απέναντι σε όσους μας έχουν εμπιστευτεί και να αντιμετωπίζουμε την ασφάλιση όχι ως μια απλή συναλλαγή, αλλά ως ανθρώπινη σχέση!

Ασφαλιστής του μέλλοντος: Πόση τεχνολογία χρειάζεται;

Η ασφαλιστική αγορά, όπως και η ζωή μας γενικότερα, έχει κατακλειστεί στα χρόνια μας από τεχνολογικές προτάσεις, οι οποίες φιλοδοξούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των ενδιαφερόμενων – ασφαλιστικών εταιρειών, ασφαλισμένων αλλά και ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Σε ό,τι αφορά τους ασφαλισμένους, ως καταναλωτές είναι κατά βάση αποδέκτες αυτής της τεχνολογίας και ουσιαστικά επικροτούν ή αποδοκιμάζουν τα «ψηφιακά εργαλεία» που τους προσφέρονται, καθώς μάλιστα έχουν ολοένα και μεγαλύτερες απαιτήσεις.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες, από την άλλη πλευρά, δραστηριοποιούνται σε έναν υγιή κλάδο και προσπαθούν, επενδύοντας σημαντικούς πόρους, να εντάξουν τις πιο αποδοτικές από τις προσφερόμενες λύσεις στις επιχειρηματικές τους λειτουργίες.

Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής τώρα, σε αυτήν την κατάσταση, καλείται να αντεπεξέλθει στα νέα δεδομένα. Για να μπορέσει όχι απλώς να επιβιώσει, αλλά και να αναπτυχθεί σε αυτό το περιβάλλον, πρέπει να επιλέξει την κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα στην τεχνολογία που θα εντάξει στην καθημερινή του εργασία και τα χαρακτηριστικά που διαχρονικά αναδεικνύουν το ρόλο του, όπως η κατανόηση αναγκών του ασφαλισμένου και η ανθρώπινη επικοινωνία και εξυπηρέτηση.

Σε αυτήν την προσπάθειά του πολύτιμος σύμμαχος μπορεί να είναι η ασφαλιστική εταιρεία/-ες με τις οποίες έχει επιλέξει να συνεργάζεται, εφόσον βέβαια αυτές είναι προσανατολισμένες στην ουσιαστική στήριξη του ασφαλιστή.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις