Η Neurons εξαγόρασε τις ελληνικές πλατφόρμες VisualEyes και Loceye

Οι συγκεκριμένες αναπτύσσουν eye-tracking αναλύσεις για την πρόβλεψη της αποτελεσματικότητας των μάρκετινγκ projects, ενώ η απόκτηση τους θα σημάνει την βελτίωση των AI μοντέλων συμπεριφοράς των πελατών.

H εταιρεία εφαρμοσμένης νευροεπιστήμης Neurons, με έδρα τη Δανία, εξαγόρασε δύο ανταγωνίστριες, την VisualEyes και τη Loceye. Η εξαγορά αυτή φέρνει στην πρώτη 35.000 νέους πελάτες, με πρόβλεψη επιπλέον 1.000 κάθε μήνα. Παράλληλα, η απόκτηση αυτή θα επιτρέψει στην πλατφόρμα να επικεντρωθεί στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την ακριβή πρόβλεψη των ανθρώπινων συναισθημάτων και συμπεριφοράς. Η κίνηση αυτή αναμένεται να ενισχύσει επίσης το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας και να αυξήσει δραματικά την ανάπτυξη και την ακρίβεια της πλατφόρμας στην πρόβλεψη των κινήσεων και των επιλογών των πελατών, φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο τα brands δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά.

Συγκεκριμένα, η τεχνολογία της πλατφόρμας δίνει τη δυνατότητα στους συνεργαζόμενους οργανισμούς να βελτιστοποιήσουν κάθε μέρος της εμπειρίας των πελατών τους, από τη διαφήμιση και το λιανικό εμπόριο μέχρι την καινοτομία και πέρα από αυτό. Σύμφωνα με την Startup, το βασικό της προϊόν, Predict, είναι μια τεχνητή νοημοσύνη που προβλέπει τις αντιδράσεις των πελατών με ακρίβεια 95%. Αξίζει να επισημανθεί ότι στο σημερινό πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνονται οι εταιρείες Facebook, TikTok και Ikea.

Με την ενσωμάτωση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης της VisualEyes και των τεχνολογιών που χρησιμοποιεί η Loceye, όπως η ανίχνευση ματιών και προσώπου μέσω κάμερας, τα προϊόντα της Neurons θα προσφέρουν ένα πρόσθετο επίπεδο χρηστικότητας. Η ακρίβεια θα αυξηθεί, όπως και η ταχύτητα με την οποία δημιουργούνται νέα προγνωστικά μοντέλα AI. Ο Κώστας Αλεξόγλου, συνιδρυτής της VisualEyes και της Loceye, σχολίασε αναφορικά ότι ο συνδυασμός της τεχνογνωσίας που διαθέτουν έχει τη δύναμη να ανατρέψει τον τρόπο με τον οποίο τα brands κάνουν business σήμερα και στο μέλλον, δηλώνοντας ενθουσιασμένοι να δουν πώς θα εξελιχθεί αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία, όπως την χαρακτήρισε.

Η VisualEyes, με co-founders τον Δημήτρη Ράπτη και τον Κωνσταντίνο Ξανθόπουλο, ξεκίνησε το 2017 να παρέχει στους σχεδιαστές UX/UI, τους ερευνητές αγοράς, τους product managers και τους marketers έναν πιο γρήγορο και πρακτικό τρόπο για την αξιολόγηση του ψηφιακού περιεχομένου και τη βελτιστοποίηση της μεταστροφής, προσφέροντας συγχρόνως ακριβείς προβλέψεις eye-tracking μέσω διαδικτύου, ενώ οι υπηρεσίες της υποστηρίζονται από την τεχνολογία της Loceye. Στο πελατολόγιο της περιλαμβάνονται κορυφαίες εταιρείες όπως η Airbnb, η Microsoft, η Spotify, η IBM αλλά και η Mailchimp, ενώ γενικά απευθύνεται σε διάφορες εταιρείες, ψηφιακά πρακτορεία αλλά και freelancers.

Η Loceye, η οποία ιδρύθηκε το 2018 και μετρά μόλις 10 υπαλλήλους, αξιοποιεί επίσης web-based eye-tracking λειτουργίες, δίνοντας στους designers και τους marketers την δυνατότητα να κάνουν δοκιμές για εκατοντάδες σχέδια καμπάνιας, με ελάχιστους πόρους κόστους και χρόνου, πριν από την έναρξη των επίσημων μάρκετινγκ εκστρατειών τους, εξειδικεύοντας έτσι περαιτέρω το κοινό και το πεδίο ενδιαφέροντος.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις