Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Αφιέρωμα στις 25 semifinalist ομάδες του MITEF Greece Startup Competition 2016, Μέρος 4ο

Ο διαγωνισμός MITEF Greece Startup Competition 2016 διοργανώνεται για δεύτερη φορά στην Ελλάδα από το MIT Enterprise Forum Greece και στοχεύει στο να συμβάλει ουσιαστικά στη δυναμική ανάπτυξη, την ποιοτική αναβάθμιση και την προώθηση της ελληνικής τεχνολογικής επιχειρηματικότητας.

Η πρώτη φάση του διαγωνισμού ολοκληρώθηκε και ανακοινώθηκαν οι 25 Startups που προκρίθηκαν στον ημιτελικό γύρο. Το τρίμηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής εκπαίδευσης που ακολουθούν οι 25 semifinalists βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.

Το Startupper.gr κάθε εβδομάδα σας παρουσιάζει τις 25 ομάδες που αντιπροσωπεύουν τις καλύτερες εταιρείες που επιλέχθηκαν.

Δείτε το πρώτο μέρος του αφιερώματος πατώντας εδώ

Δείτε το δεύτερο μέρος του αφιερώματος πατώντας εδώ

Δείτε το τρίτο μέρος του αφιερώματος πατώντας εδώ.

Αυτή την εβδομάδα συνεχίζουμε με το τέταρτο μέρος του αφιερώματος και άλλες πέντε εταιρείες.

 H ομάδα conclify, από αριστερά προς τα δεξιά: Θάνος Νικολόπουλος, Lead Game Programmer, Γιώτα Μπουμπουρέκα Γιώτα, CEO & Founder και Νίκος Λάριν, CTO lead game developer
H ομάδα conclify, από αριστερά προς τα δεξιά: Θάνος Νικολόπουλος, Lead Game Programmer, Γιώτα Μπουμπουρέκα Γιώτα, CEO & Founder και Νίκος Λάριν, CTO lead game developer

Conclify

H ομάδα αποτελείται από τους Νικολόπουλο Θάνo, Lead Game Programmer, Μπουμπουρέκα Γιώτα , CEO & Founder και Λάριν Νίκο, CTO lead game developer. Μαζί τους είναι και η Βίκυ Φυσίκα, Music Composer/Sound Designer.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση;
9 στους 10 πελάτες ηλεκτρονικών καταστημάτων δεν είναι καθόλου πιστοί στο ίδιο πάντα κατάστημα. Αντιθέτως, χωρίς δυσκολίες και ενδοιασμούς, αλλάζουν ηλεκτρονικό κατάστημα πανεύκολα! Με ένα μόνο κλικ, κάνουν έρευνα τιμής και ψωνίζουν από οπουδήποτε θέλουν! Αυτό όμως έχει σοβαρό αντίκτυπο στην ecommerce επιχείρηση.

Το Conclify είναι μια πλατφόρμα που βοηθάει τις ecommerce επιχειρήσεις κυρίως να διατηρήσουν πιστούς πελάτες, καθώς και να προσελκύσουν νέους. Αυτό το πετυχαίνουμε με την βοήθεια των games. Αναπτύσσουμε web/mobile video games –χρησιμοποιώντας crowd sourcing τεχνικές- ειδικά για τις ανάγκες και το κοινό της ecommerce επιχείρησης, καθώς εγγυόμαστε για την υψηλή ποιότητα του παιχνιδιού.

Οι πελάτες της επιχείρησης, έχουν πλέον την δυνατότητα να παίζουν ένα παιχνίδι και όταν σημειώνουν υψηλό score έχουν την δυνατότητα να κερδίζουν δώρα ή εκπτώσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει το game.

Προβλήματα που επιλύετε /έμπνευση για ιδέα;
Πόσες φορές, όταν θέλετε να αγοράσετε μέσω web κάποιο gadget, κάποιο κινητό, ή ένα εισιτήριο, ή ρούχο ή οτιδήποτε άλλο, έχετε πάει τυφλά να το αγοράσετε από το ίδιο πάντα ηλεκτρονικό κατάστημα; Χωρίς να κάνετε πρώτα έρευνα τιμής; …μάλλον σπάνια!

9 στους 10 πελάτες ηλεκτρονικών καταστημάτων δεν είναι καθόλου πιστοί στο ίδιο πάντα κατάστημα. Αντιθέτως, χωρίς δυσκολίες και ενδοιασμούς, αλλάζουν ηλεκτρονικό κατάστημα πανεύκολα! Με ένα κλικ!

Αυτό όμως για την ecommerce επιχείρηση, που πασχίζει να κρατά πιστούς τους πελάτες της κατεβάζοντας συνεχώς τις τιμές, ίσως καταλήξει θανατηφόρο…

Μια μέρα η Γιώτα, ενώ έπαιζε το αγαπημένο της mobile game έκανε μια παρατήρηση.

Μα γιατί αγαπάμε τόσο πολύ τα παιχνίδια; Γιατί μας ανταμείβουν! Παίζουμε, περνάμε πίστες και κερδίζουμε καραμέλες. Η ανταμοιβή είναι μια βασική ανθρώπινη ανάγκη που στην πραγματική ζωή καθόλου εύκολα ούτε τακτικά δεν συμβαίνει. Αγαπάμε τα παιχνίδια γιατί μας αγαπούν και μας ικανοποιούν αυτή μας την πολύ βασική ανάγκη. Η ικανοποίηση που παίρνουμε όταν νικάμε, είναι που μας κάνει πιστούς στα αγαπημένα μας παιχνίδια. Όσοι από εσάς παίζεται games, ξέρετε ότι είναι δύσκολο να σταματήσετε να παίζετε για να κάνετε κάτι άλλο, γιατί δεν είναι τόσο ενδιαφέρον… Όσοι παίζουμε games, είμαστε πολύ πιστοί σε αυτά. To ¼ του πληθυσμού της γης, όλων των ηλικιών, παίζει games στο web, στο κινητό ή αλλού, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, όπου και να βρίσκονται.

Έτσι γεννήθηκε το Conclify

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα / κάποια milestones ίσως;
Παρά το ότι είμαστε μόλις 7 μηνών και παρά το ότι το προϊόν μας είναι αρκετά ακριβό, έχουμε ήδη ξεκινήσει το πρώτο μας project το οποίο είναι ένα συναρπαστικό παιχνίδι περιπέτειας. Περιμένουμε πως και πώς να ολοκληρωθεί, να μετρήσουμε τα αποτελέσματα που αυτό θα φέρει στο website που θα τοποθετηθεί. Μόλις αυτό στεφτεί με επιτυχία, στοχεύουμε να προσεγγίσουμε ακόμα δυο πελάτες κλειδιά, να προσφέρουμε το προϊόν σε προνομιακή τιμή – μιας και είναι η αρχή – και μετά να αυτοματοποιήσουμε όσα κάνουμε χειροκίνητα, στην πλατφόρμα. Αυτό θα εκτοξεύσει τις δυνατότητες μας και θα μας καταστήσει πλέον ικανούς να στραφούμε στην παγκόσμια ecommerce αγορά, με έναρξη την Αγγλία όπου και εδρεύει η εταιρία.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε;
Μέσω του προγράμματος MITEF, στόχος μας είναι να γίνουμε μέρος μιας  παγκόσμιας και υψηλού επιπέδου επιχειρηματικής κοινότητας. Για να μεγαλώσουμε, χρειαζόμαστε γνωριμίες και προβολή σε πελάτες κλειδιά. Αυτό που περιμένουμε είναι να προβληθούμε και να προωθηθούμε σε ένα δίκτυο κατάλληλων ανθρώπων που θα μας βοηθήσουν να προχωρήσουμε, πάντα με την προϋπόθεση ότι πιστεύουν στην ιδέα και σε εμάς.

H ιδρυτική ομάδα της ErgoSensePro, από αριστερά προς τα δεξιά: Aleck Alexopoulos CEO, Debbie Tsolerides.
H ιδρυτική ομάδα της ErgoSensePro, από αριστερά προς τα δεξιά: Aleck Alexopoulos CEO, Debbie Tsolerides.

ErgoSensePro

Η ομάδα αποτελείται από τους ιδρυτές Aleck Alexopoulos και Debbie Tsolerides ενώ έχει ακόμα 2 συνεργάτες, ένα webdeveloper και ένας external advisor.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση
Το ErgoSensePro βασίζεται σε μια νέα θεωρεία στην περιοχή της αθλητικής μηχανικής που, για πρώτη φορά, καθιστά εφικτή την αντικειμενική αξιολόγηση και βελτίωση των προπονητικών προγραμμάτων για αθλητές σε αθλήματα με κυρίαρχο στοιχείο την ανάπτυξη δύναμης και ισχύος.

Το ErgoSensePro θα προσφέρει υπηρεσίες σε προπονητές για να τους βοηθήσει να αξιολογήσουν και να βελτιστοποιήσουν τα προπονητικά προγράμματα ενδυνάμωσης σε περίοδο προετοιμασίας με δυνατότητες συνεχούς ρύθμισης για συγκεκριμένους αθλητές. Το ErgoSensePro στοχεύει να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ προπόνηση με εμπειρικούς κανόνες και επιθυμητά αποτελέσματα με μια πλατφόρμα λογισμικού στηριγμένη σε επιστημονικές αρχές.

Προβλήματα που επιλύετε /έμπνευση για ιδέα;
Η ανάπτυξη και εφαρμογή ενός προπονητικού προγράμματος είναι μια διαδικασία που βασίζεται σε εμπειρικές αρχές. Δυστυχώς, υπάρχει τρομερή σύγχυση (και στην επιστημονική βιβλιογραφία ακόμα) με αποτέλεσμα ο κάθε προπονητής να εφαρμόζει τελικά ένα δικό του προσωπικό πρόγραμμα. Κατά συνέπεια δεν μπορεί να γίνει καμία σύγκριση ή αξιολόγηση μεταξύ διαφορετικών προγραμμάτων, ούτε μπορεί να αξιολογηθεί η πρόοδος των αθλητών, ούτε να διαφοροποιηθεί το προπονητικό πρόγραμμα για συγκεκριμένους αθλητές. Το ErgoSensePro λύνει όλα αυτά τα προβλήματα!

Το ErgoSensePro ξεκίνησε ως χόμπι, που μετατράπηκε σε πάθος, και έπειτα σε αντικείμενο επιστημονικής μελέτης. Μετά από δυο δεκαετίες, συνδυάζοντας πρακτικές εμπειρίες και γνώσεις από την περιοχή της αθλητικής επιστήμης αλλά και αρχές της μηχανικής συνεχών μέσων, δημιουργήθηκε η θεωρεία πάνω στην οποία στηρίζεται το ErgoSensePro.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα / κάποια milestones ίσως;
Είμαστε στην φάση επαλήθευσης και οριστικοποίησης του προϊόντος καθώς και στην ανάπτυξη ενός betaversion που θα δοθεί ως demo σε επιλεγμένους προπονητές για να προσδιορίσουμε την τελική ποσοτική βελτίωση σε αθλητές.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε;
Συμμετέχουμε στο διαγωνισμό γιατί πιστεύουμε ότι αποτελεί ιδανική ευκαιρία για την ανάπτυξη της εταιρείας.

Η ομάδα FEAC Engineering, από αριστερά προς τα δεξιά: Χαρίλαος Κόκκινος, CTO/Co-Founder/Mechanical Engineer M.Sc, Σωτήρης Κόκκινος, CEO & Business Development/Co- Founder/Electrical Engineer M.Sc., Κωνσταντίνος Λουκάς, Senior Mechanical Engineer M.Sc.
Η ομάδα FEAC Engineering, από αριστερά προς τα δεξιά: Χαρίλαος Κόκκινος, CTO/Co-Founder/Mechanical Engineer M.Sc, Σωτήρης Κόκκινος, CEO & Business Development/Co- Founder/Electrical Engineer M.Sc., Κωνσταντίνος Λουκάς, Senior Mechanical Engineer M.Sc.

FEAC Engineering

Η ομάδα απαρτίζεται από τους ιδρυτές Χαρίλαο Κόκκινο και Σωτήριο Κόκκινο ενώ ο συνολικός αριθμός εργαζομένων και μελών της ομάδας ανέρχεται στους 12.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση;
Η FEAC Engineering είναι μια δυναμική τεχνική εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη προϊόντων και κατασκευών μέσω της ηλεκτρο-μηχανολογικής προσομοίωσης. Οι κορυφαίου επιπέδου και διεθνώς βραβευμένες υπηρεσίες της FEAC κυμαίνονται από CAD σχεδιασμό, προηγμένες αναλύσεις πεπερασμένων στοιχείων (FEA), συνοριακών στοιχείων (BEM) και υπολογιστικής ρευστομηχανικής (CFD) μέχρι τεχνικές βελτιστοποίησης του σχεδιασμού και παρακολούθησης της δομικής κατάστασης (SHM), με τη χρήση των καλύτερων εργαλείων στον χώρο της μηχανικής μέσω Η/Υ (CAE).

Επιπλέον , η FEAC Engineering σε συνεργασία με το Τμήμα Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πολυτεχνείου Πατρών και το Τμήμα Μηχανολόγων του Τ.Ε.Ι Πατρών, αναπτύσσει το δικό της λογισμικό βασισμένο στη μέθοδο των συνοριακών στοιχείων. Το λογισμικό με την ονομασία PITHIA, αποτελεί το πρώτο παγκόσμιο λογισμικό βασισμένο στην μέθοδο αυτή που μπορεί και επιλύει μεγάλου μεγέθους προβλήματα στους κάτωθι δύο τομείς:

  • Electromagnetics (EM)
  • Magnetostatic field simulations
  • Electrostatic field simulations
  • Electromagnetic time harmonic simulations
  • Electromagnetic time domain simulations
  • Fluid Structure Interaction (FSI)
  • Stress analysis in elastic structures
  • Soil structure interaction analysis
  • Ground vibrations and vibration isolation simulations
  • Elastic wave propagation and scattering solutions
  • Acoustic radiation and scattering solutions (infrasound and noise assessment, indoor/outdoor acoustics, etc)
  • Under water acoustic analysis
  • Vibroacoustics predictions

Προβλήματα που επιλύετε /έμπνευση για ιδέα;
Τόσο οι παρεχόμενες υπηρεσίες όσο και το αναπτυσσόμενο λογισμικό βρίσκουν εφαρμογή σε ένα ευρύ φάσμα της βιομηχανίας, όπως:

  • Υπεραγώγιμοι Ηλεκτρομαγνήτες
  • Ναυτιλία / Oil & Gas
  • Αεροδιαστημική / Αεροναυπηγική
  • Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
  • Αυτοκινητοβιομηχανία
  • Κατασκευαστικός Κλάδος
  • Ιατρικά Μηχανήματα / Βιοϊατρική

Με τη μέθοδο της υπολογιστικής προσομοίωσης, οι μηχανικοί μας μπορούν να βρίσκουν και να αντιμετωπίζουν τα σχεδιαστικά λάθη νωρίς στη διαδικασία της ανάπτυξης ενός προϊόντος, να προβλέπουν με ακρίβεια τη συμπεριφορά των κατασκευών, να μειώνουν το κόστος, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αποδοτικότητα του προϊόντος και να βελτιστοποιούν τον σχεδιασμό του. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν χάνονται εργατοώρες και δεν σπαταλιούνται υλικά για την κατασκευή πολλών πρωτοτύπων, μέχρις ότου βρεθεί το επιθυμητό, το οποίο θα περάσει στη διαδικασία της παραγωγής και θα φτάσει στην αγορά.

Το λογισμικό παρέχει λύσεις υψηλής ακρίβειας που αφορούν προβλήματα της μηχανικής όπως υποθαλάσσια ακουστική , διάδοση θορύβου  (π.χ. infrasound, noise pollution), εδαφομηχανική (π.χ. μετάδοση σεισμικών κυμάτων και μελέτη δονήσεων), ηλεκτρομαγνητισμό,  διάθλαση κυμάτων (π.χ για radar, κεραίες, blades) κ.α.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα / κάποια milestones ίσως;
Η εταιρεία παρέχει τις υψηλού επιπέδου και διεθνώς βραβευμένες υπηρεσίες της σε ερευνητικά κέντρα, πανεπιστήμια και εταιρείες έχοντας ήδη φέρει εις πέρας έργα πολύ υψηλών τεχνολογικών απαιτήσεων. Όσον αφορά το λογισμικό που αναπτύσσεται, βρίσκεται σε ένα αρκετά προχωρημένο επίπεδο έχοντας ήδη στην διάθεσή μας μια πρώτη έκδοση. Μέσω των στενών σχέσεων που έχουμε αναπτύξει με τους πελάτες μας αλλά και νέων συνεργασιών, τρέχουμε πολλά διαφορετικά προβλήματα σε διάφορες συνθήκες για επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων αλλά και των δυνατοτήτων του λογισμικού.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε
Ο κύριος και βασικός λόγος συμμετοχής μας στον διαγωνισμό είναι η μεγαλύτερη δικτύωση και  διεύρυνση των πελατών μας αλλά και η δυνατότητα άμεσης επαφής και παρουσίασης της εταιρείας και του λογισμικού σε επενδυτές και VCs.

 Η ομάδα hopwave, από αριστερά προς τα δεξιά: Βασίλης Αρκομάνης, CFO, Γιώργος Πιλπιλίδης, CEO, Γιώργος Σιάτρας, CTO.
Η ομάδα hopwave, από αριστερά προς τα δεξιά: Βασίλης Αρκομάνης, CFO, Γιώργος Πιλπιλίδης, CEO, Γιώργος Σιάτρας, CTO.

Hopwave

Η ομάδα του Hopwave αποτελείται από τους Βασίλη Αρκομάνη, CFO, Γιώργο Πιλπιλίδη, CEO, Γιώργο Σιάτρα, CTO.

Ιδέα / επιχειρηματική πρόταση / λύση;
Το hopwave είναι μια υπηρεσία κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μικρών μεταφορικών και εκδρομικών καραβιών, όπως και καραβιών που προσφέρουν δραστηριότητες scuba diving, snorkeling και fishing. Τα καράβια αυτά επισκέπτονται προορισμούς και παραλίες στο ίδιο το νησί, ταξιδεύουν σε κοντινούς νησιωτικούς προορισμούς, κάνουν tour σε περισσότερα από ένα νησιά στο ίδιο δρομολόγιο ή προσφέρουν εξορμήσεις σε σπηλιές και υφάλους, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν όλες τις θαλασσιές ομορφιές.

Αξιοποιώντας το δίκτυο αυτών των καραβιών, παρέχουμε ευκολία αναζήτησης και σύγκρισης προορισμών, μετακίνησης μεταξύ των νησιών, αλλά και αγοράς εισιτηρίων, ξεκλειδώνοντας μοναδικές εμπειρίες για τους ταξιδιώτες.

Παράλληλα, προσφέρουμε στους επαγγελματίες ιδιοκτήτες των μικρών καραβιών, τη δυνατότητα να δέχονται ηλεκτρονικές κρατήσεις και να οργανώνουν τα δρομολόγιά τους μέσα από ένα φιλικό προς το χρήστη πίνακα ελέγχου.

Τέλος, ενισχύουμε τα πακέτα των ταξιδιωτικών γραφείων που ενδιαφέρονται να παρέχουν περισσότερους επιλογές και μοναδικούς προορισμούς στους πελάτες τους.
Προβλήματα που επιλύετε /έμπνευση για ιδέα;
Όλα ξεκίνησαν όταν, ταξιδεύοντας στα νησιά της Ελλάδας, ο Γιώργος Πιλιπλίδης, μαζί με τον Γιώργο Σιάτρα, μετά από γρήγορες συνεντεύξεις με ξένους και Έλληνες τουρίστες, εντόπισαν την έλλειψη πληροφόρησης, σχετικά με τα δρομολόγια και τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα μικρά εκδρομικά καράβια.

Γυρνώντας στα λιμάνια της Μυκόνου, της Σαντορίνης, της Πάτμου, του Ηράκλειου της Κρήτης, της Ρόδου και περνώντας από το Κουσάντασι, παρατηρήθηκε ότι τα καράβια αυτά βασίζονται ακόμα στις πωλήσεις του “κράχτη”, κάτι που πολλές φορές τρομάζει τους ταξιδιώτες από το εξωτερικό.

Ένα άλλο πρόβλημα που εντοπίστηκε γρήγορα ήταν η έλλειψη πλατφόρμας κράτησης αυτών των εισιτηρίων, τόσο για τους ταξιδιώτες, όσο και για τα ταξιδιωτικά γραφεία.

Έτσι ξεκίνησε να δουλεύεται η ιδέα του hopwave. Μετά από λίγους μήνες, μπήκε στην ομάδα ο Βασίλης Αρκομάνης, που ως νησιώτης είχε κοινές ανησυχίες, με σκοπό να βοηθήσει στην μετατροπή της ιδέας σε βιώσιμη επιχείρηση.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα / κάποια milestones ίσως;
Μετά από μήνες δουλειάς και μετά από τις διακρίσεις της ομάδας στους διαγωνισμούς Bluegrowth II, TEDxAUEB Tech και Orange Grove “The Squeeze”, καταφέραμε να έχουμε μία αρχική οικονομική υποστήριξη από τη SONY Mobile και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ώστε να επεκταθούμε με τους ρυθμούς που θέλουμε και να στοχεύουμε σε μια δυνατή σεζόν για το 2016.

Μέσα στους επόμενους μήνες θα κινηθούμε στο Ιόνιο και τις Κυκλάδες για να μιλήσουμε με ακόμη περισσότερους “καραβιέρηδες” και το Μάιο θα ανοίξουμε την εφαρμογή μας ώστε να μπορεί οποιοσδήποτε να κλείνει τα εισιτήρια του από το κινητό του.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε;
Συμμετέχουμε στο διαγωνισμό του MIT Enterprise Forum Greece, όπου, ήδη έχουμε έρθει σε επαφή με μεγάλο δίκτυο επιχειρηματιών και ειδικών στον χώρο της επιχειρηματικότητας και λαμβάνουμε feedback από μέντορες, αλλά και συναδέλφους. Είναι σημαντική η υποστήριξη στα πρώτα βήματα μιας νεοφυούς επιχείρησης, γιατί μέσα από το πρόγραμμα που έχει αναπτύξει το MIT Enterprise Forum Greece μέσω του διαγωνισμού, δίνονται ευκαιρίες επικοινωνίας με πιθανούς συνεργάτες και ενδιαφερόμενους υποστηρικτές. Τέλος, τα εκπαιδευτικά σεμινάρια αποτελούν σημαντικά εφόδια για κάθε ομάδα που είναι πρόθυμη να εξελίσσει συνεχώς το επιχειρηματικό της πλάνο.

Ο ιδρυτής της StreamOwl, Σάββας Αργυρόπουλος.
Ο ιδρυτής της StreamOwl, Σάββας Αργυρόπουλος.

StreamOwl

H ομάδα αποτελείται από τους ιδρυτές Σάββα Αργυρόπουλο και Απόστολο Καρακούση, ενώ απασχολεί ακόμα 2 εργαζόμενους.

Ιδέα/ επιχειρηματική πρόταση/ Λύση;
Η StreamOwl παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες για τη παρακολούθηση της ποιότητας υπηρεσιών μετάδοσης τηλεοπτικού περιεχομένου σε υπηρεσίες IPTV, Over-the-Top (ΟΤΤ) και mobile video streaming. H StreamOwl καλύπτει ολόκληρο το οικοσύστημα στη μετάδοση video μέσω Internet και απευθύνεται σε Παρόχους Υπηρεσιών Internet (Internet Service Providers), διαχειριστές δικτύων, Content Delivery Networks, καθώς και διαχειριστές περιεχομένου που επιθυμούν να εκτιμήσουν την ποιότητα εμπειρίας (QualityofExperience) του video όπως την αντιλαμβάνονται οι τελικοί χρήστες και να αναλύσουν τις επιπτώσεις που έχουν τα προβλημάτα στα δίκτυα επικοινωνιών στις υπηρεσίες μετάδοσης video.

Οι μετρήσεις λαμβάνονται από μετρητές (probes) σε μορφή software ή hardware που μπορούν να εγκατασταθούν στις συσκευές του τελικού χρήστη ή εντός του δικτύου. Η μέτρηση της ποιότητας ήχου και εικόνας σε υπηρεσίες μετάδοσης video γίνεται μέσω της ανάλυσης των πακέτων του δικτύου (Deep-Packet-Inspection) και της μετατροπής των παραμέτρων που εξάγονται με αυτόν τον τρόπο σε μια κλίμακα που αντιστοιχεί στην ικανοποίηση του θεατή από τη χρήση της υπηρεσίας. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται από τα προϊόντα της StreamOwl είναι προτυποποιημένες από τη Διεθνή Ένωση Τηλεπικοινωνιών και παρέχουν μεγαλύτερη ακρίβεια από όλες τις μεθόδους στα ανταγωνιστικά προϊόντα και επιπλέον παρέχουν διαγνωστική πληροφορία που επιτρέπει στο χειριστή του δικτύου να εντοπίσει την αιτία των σφαλμάτων (root-cause analysis). Επίσης, η χρησιμοποιούμενη μέθοδος είναι η μόνη πιστοποιημένη μέθοδος που μπορεί να εφαρμοστεί για την αποτίμηση της ποιότητας κρυπτογραφημένου video. Η αποτίμηση της ποιότητας των υπηρεσιών δίνει τη δυνατότητα εντοπισμού σφαλμάτων, επιλογής των βέλτιστων ρυθμίσεων και ανάλυσης της συμπεριφοράς των χρηστών.

Προβλήματα που επιλύετε /έμπνευση για ιδέα;
Το κύριο πρόβλημα στις υπηρεσίες video μέσω Internet είναι ότι οι καθυστερήσεις και απώλειες πακέτων κατά τη μετάδοση προκαλούν παραμορφώσεις που προκαλούν τη δυσφορία των χρηστών της υπηρεσίας. Τέτοιες παραμορφώσεις μπορεί να είναι αλλοιώσεις στην εικόνα και τον ήχο, καθυστέρηση στην έναρξη της αναπαραγωγής, και «πάγωμα» κατά την αναπαραγωγή. Για αυτό το λόγο, είναι απαραίτητο να υπάρχει ένας αυτοματοποιημένος και έγκυρος τρόπος για τη συνεχή μέτρηση της ποιότητας μιας υπηρεσίας και την ειδοποίηση των διαχειριστών της σε περίπτωση προβλημάτων.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα / κάποια milestones ίσως;
Η StreamOwl έχει συσταθεί ως ΙΚΕ από το 2014. Διαθέτει ήδη τα προϊόντα της σε ενδιαφερόμενες εταιρείες με δοκιμαστικές εκδόσεις περιορισμένου χρόνου. Το 2015 συμμετείχε στις διεθνείς εκθέσεις National Association of Broadcasters (NAB 2015) στο Las Vegas και International Broadcasting Convention (IBC 2015) στο Amsterdam.  Επίσης, το 2015 φιλοξενήθηκε στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων του Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

Γιατί συμμετέχετε στο διαγωνισμό και τι περιμένετε;
Η συμμετοχή στο διαγωνισμό του MITEF Greece θα προσφέρει σημαντική βοήθεια σε θέματα marketing, διαχείρισης διανοητικής ιδιοκτησίας και προώθησης της εταιρείας μέσω της προβολής. Επίσης, αναμένεται σημαντική βοήθεια από τους μέντορες σε θέματα ανάπτυξης προϊόντος και ανάπτυξης της επιχείρησης σε νέες αγορές.

Για  περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται τον ιστότοπο www.mitefgreece.org για να λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με το διαγωνισμό καθώς και τα social media του ΜΙΤΕF Greece.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις