Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

TechCrunch Disrupt Berlin: Ένα “hardcore” event για Startups με ελληνικό ενδιαφέρον!

Ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα του TechCrunch Disrupt Berlin 2018 στην Arena Berlin και μπορώ να πω ότι είμαι εντυπωσιασμένος.

Παρότι το Techcrunch Disrupt δεν έχει το μέγεθος του Web Summit, όντας πιο κοντά στο 4YFN, ωστόσο το όνομα και η φήμη του Techcrunch καταφέρνει και συγκεντρώνει έναν τεράστιο αριθμό επενδυτών και innovation scouters μεγάλων εταιρειών και δείχνει με τον πιο ανάγλυφο τρόπο ότι μέσα ενημέρωσης είναι ένα σημαντικό μέρος του οικοσυστήματος των Startups.

Η δομή της εκδήλωσης είναι η η κλασική: διήμερη εκδήλωση, με το μεγαλύτερο μέρος του Arena Berlin να καταλαμβάνουν τα stand των Startups, τα οποία θα αντικατασταθούν αύριο με άλλες ομάδες, αυξάνοντας σημαντικά τον αριθμό τους, μια μεγάλη κεντρική σκηνή με ομιλίες, τηλεοπτικό στούντιο και τα stand των συναντήσεων 1:1.

Υπήρχαν δυο εθνικά περίπτερα, από Ρουμανία και Τσεχία κάτι που δείχνει την δυναμική των αντίστοιχων οικοσυστημάτων, ενώ σε γενικές γραμμές υπήρχε έντονη παρουσία από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Βέβαια την πρώτη μέρα δεν είδαμε πολλές γερμανικές Startups στην έκθεση, ακριβώς το αντίθετο με το 4YFN όπου το 70-80% είναι Ισπανικές Startups, με τις περισσότερες Startups να έχουν προϊόν στην αγορά.

Το μέρος των ιδιωτικών συναντήσεων είναι ίσως το “καυτό” σημείο κάθε διοργάνωσης μια και εκεί γίνεται το “παιχνίδι” με 20λεπτο Pitch στην συγκεκριμένη περίπτωση. Στην δικτύωση βοηθά και η εξαιρετική εφαρμογή Brella, η οποία κάνει την δημιουργία ειδικής εφαρμογής περιττή. Η Brella είναι Startup από το San Francisco και πολύ απλά έχει φτιάξει την καλύτερη εφαρμογή στο είδος της! Στην ουσία χτίζει ένα κοινωνικό δίκτυο με τους συμμετέχοντες, με εξαιρετική παρουσίαση και λειτουργικότητα, με chatbot οργανωτή!

Οι ομιλίες της πρώτης μέρας δεν μπορούμε να πούμε ότι ήταν κάτι το εξαιρετικό, ίσως λόγω λιγότερου διαθέσιμου χρόνου εξ’ αιτίας των παρουσιάσεων των ομάδων του διαγωνισμού. Η δεύτερη μέρα φαίνεται αρκετά πιο ενδιαφέρουσα με τις ομιλίες των Valentin Stalf της N26 και του Νικου Μπονάτσου της General Catalyst.

Μια και μιλήσαμε για τον διαγωνισμό, στο Startup Battlefield συμμετέχουν και παρουσίασαν σήμερα 12 ομάδες με δύο ελληνικές συμμετοχές, την Kalepso και την Spin Analytics, και μια που ήταν υποψήφια, η Kleesto. Οι δύο πρώτες διεκδικούν το βραβείο των 50.000 δολαρίων και μια σημαντική δημοσιότητα λόγω TechCrunch, με τους κριτές να είναι 20 partners και διευθυντές μεγάλων VC’s από Ευρώπη και Αμερική.

Από το 2007 που τρέχει ο συγκεκριμένος διαγωνισμός, 778 Startups έχουν συμμετάσχει, έχουν συγκεντρώσει συλλογικά 8,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση μετά την συμμετοχή τους, ενώ έχουν γίνει πάνω από 100 exits. O διαγωνισμός τρέχει σε διάφορες πόλεις σε όλο τον κόσμο όπως για παράδειγμα Σάο Πάολο, Βηρυτό, Σίδνεϊ και Ναϊρόμπι.

Αριστερά ο Γιώργος Δεπάστας και δεξιά ο Γιώργος Κελλάρης

Kalepso

Είχαμε μιλήσει με τους founders της Startup, Γιώργο Δεπάστα και Γιώργο Κελλάρη, με αφορμή τον τρίτο κύκλο του befinnovative, με την ομάδα να αναπτύσσει μια τεχνολογία, η οποία καλύπτεται με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, και υπόσχεται να λύσει τον γόρδιο δεσμό της επεξεργασίας κρυπτογραφημένων δεδομένων σε μια βάση, στο cloud μάλιστα και να εξισορροπήσει την λειτουργικότητα προσφέροντας υψηλές ταχύτητες επεξεργασίας δεδομένων. Η ομάδα είναι σε φάση αναζήτησης χρηματοδότησης.

Ο Πάνος Σκλιάμης CEO της Spin Analytics

Spin Analytics

O Πανος Σκλιάμης, CEO της Spin Analytics, έκανε μια εξαιρετική παρουσίαση στην σκηνή του TCDisrupt, με την εταιρεία να έχει αναπτύξει ένα εργαλείο έξυπνης επεξεργασίας δεδομένων, συγκεκριμένα τραπεζικών δεδομένων, τα οποία αφορούν την εκτίμηση πιστωτικού ρίσκου για ένα νέο προϊόν.

Το RiskRobot αναλαμβάνει να ελέγξει όλα τα σχετικά δεδομένα και να εξασφαλίσει ότι καλύπτουν τις απαιτήσεις της τράπεζας, αλλά και όλων των ισχυόντων κανονιστικών πλαισίων, και στο τέλος παράγει το σχετικό report!

Αυτή η διαδικασία έχει υψηλό κόστος για τη τράπεζα και ολοκληρώνεται σε 6 με 9 μήνες κανονικά, με τη λύση  της Spin Analytics αυτό γίνεται σε ένα κλάσμα του κόστους / χρόνου. Η Spin Analytics τρέχει πιλοτικά με πολλές τράπεζες σε όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένης της BBVA.

Απο αριστερά προς δεξιά: Γιώργος Πιλπιλίδης, Γιώργος Σιάτρας και Ελένη Κολλήγα.

Kleesto

H ομάδα του Γιώργου Πιλπιλίδη και του Γιώργου Σιάτρα, μετά την HopWave, δημιούργησαν την Kleesto η οποία προσφέρει ένα λογισμικό ολοκληρωμένης διαχείρισης των υπηρεσιών των Tour Operators.

Σε ένα σημείο οι παροχείς τουριστικών υπηρεσιών και εμπειριών μπορούν να κάνουν προγράμματα, να διαχειριστούν τιμές με “έξυπνο” τρόπο, να πραγματοποιούν κρατήσεις στο site τους, να προωθήσουν τις υπηρεσίες σε διάφορα κανάλια και να διαχειριστούν και τις πληρωμές.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις