Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

5th Mobile Marketing Event by Warply: Ένας νέος συναρπαστικός mobile κόσμος

Τα πλεονεκτήματα του mobile marketing και advertising, οι τεχνικές που προσδίδουν τα παραπάνω, αλλά και τα νέα δεδομένα που δημιουργούν τόσο στη διαφημιστική αγορά, όσο και στον κόσμο των media, αναλύθηκαν στο 5ο Mobile Marketing Event by Warply που διοργάνωσε χθες, Πέμπτη, η Warply στο μουσείο Μπενάκη στην Αθήνα.

5ο Mobile Marketing Event by Warply _
Στο event φιλοξενήθηκαν στελέχη τόσο από διαφημιζόμενες εταιρείες που αποφάσισαν να αξιοποιήσουν τα οφέλη του mobile marketing και advertising, όσο και στελέχη από media shops που ανέλυσαν τα οφέλη και τις πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες που ανοίγει η «κινητή» διαφήμιση, όπως επίσης και στελέχη από μεγάλα media που αποφάσισαν να κινηθούν και προς τη «mobile» κατεύθυνση, τόσο αναφορικά με τη δημιουργία και ανάπτυξη των σχετικών mobile apps, όσο και με την προώθηση στοχευμένων και εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών, όπως επίσης και τα οφέλη που είδαν από τις παραπάνω ενέργειες.

5ο Mobile Marketing Event by Warply _
Στην εκδήλωση δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στη σημασία του programmatic, και των πολύ μεγάλων προοπτικών που ανοίγονται για τους προγραμματιστές «κινητών» εφαρμογών, όπως και προγραμματιστές επάνω σε τεχνολογίες analytics στοιχείων που προκύπτουν από τη χρήση mobile apps. Όπως ανέφεραν οι συμμετέχοντες, η έγκαιρη και ορθή ανάλυση των συγκεκριμένων δεδομένων είναι το «κλειδί» για την προσέλκυση των χρηστών – καταναλωτών, καθώς με τη βοήθεια των παραπάνω οι διαφημιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν με μεγάλο βαθμό ακρίβειας τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε χρήστη – καταναλωτή, και έτσι να προσαρμόσει στα δικά του δεδομένα μια εξατομικευμένη προωθητική ενέργεια, καθώς και να τη συνδυάσει με αντίστοιχες δυνατότητες, όπως τα προγράμματα loyalty.

Ειδική μνεία έγινε στον θέμα της σύγκλισης των mobile τεχνολογιών διαφορετικών τομέων από το marketing και το advertising (όπως οι τεχνολογίες mobile payments), καθώς και στις πολύ μεγάλες προοπτικές που δίνει αυτή η σύγκλιση.

Το γενικό συμπέρασμα που προέκυψε είναι το γεγονός ότι το mobile marketing και advertising, χωρίς να «διαγράφει» τα «παραδοσιακά» media, αποτελεί το επόμενο βήμα τόσο για τους «καταναλωτές» περιεχομένου, όσο και για τους διαφημιζόμενους, αλλά και για τα media, καθώς οι δυνατότητες εξατομικευμένης και στοχοποιημένης διαφήμισης δημιουργούν νέα δεδομένα στο χώρο, ενώ ο συνδυασμός τους με τις τεχνολογίες φορητών ηλεκτρονικών πληρωμών δημιουργούν μία εντελώς νέα αγορά που, υπό συνθήκες, μπορεί να αποτελέσει το νέο «Ελντοράντο» της διαφημιστικής αγοράς, μιας αγοράς που, ας μην ξεχνάμε, ήταν η πρώτη που ένωσε τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις