Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Shopify: 47% πάνω τα έσοδα και η μετοχή στα ύψη!

Κατά 7,8% ανέβηκε η μετοχή της Shopify, της γνωστή πλατφόρμα που δίνει σε εταιρείες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το δικό τους e-shop και να πουλήσουν τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο, την Τετάρτη, “χτυπώντας” ιστορικό υψηλό στα 593,89 δολάρια.

Η “έκρηξη” αυτή ήρθε μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου του 2019, τα οποία ήταν καλύτερα από τα αναμενόμενα, αλλά και τις θετικές προβλέψεις τις εταιρείας για το 2020.

Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, η Shopify κατέγραψε κέρδη 43 σεντ ανά μετοχή, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις που έκαναν λόγο για 24 σεντ ανά μετοχή. Παράλληλα, τα έσοδα της αυξήθηκαν 47% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 505,2 εκατ. δολάρια, ενώ οι αναλυτές προέβλεπαν έσοδα ύψους 482,1 εκατ. δολαρίων.

Τι πουλάνε οι Έλληνες στο eΒay

Όσον αφορά το 2020, η Shopify δήλωσε ότι εκτιμά ότι τα έσοδα θα κυμανθούν από 2,13 δισ. έως 2,16 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας και πάλι τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν έσοδα 2,11 δισ. δολαρίων.

Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο CEO της Shopify, Tobi Lütke, χαρακτήρισε το 2019 ως ένα έτος ορόσημο για την εταιρεία, συμπληρώνοντας ότι η πλατφόρμα “φιλοξενεί” αυτή τη στιγμή πάνω από 1 εκατ. εμπόρους.

Στο μεταξύ, η εταιρεία κάνει συνεχώς επενδύσεις προκειμένου να προσελκύσει και άλλους εμπόρους. Πέρυσι, για παράδειγμα είχε δεσμεύσει 1 δισ. δολάρια για να δημιουργήσει αποθήκες στις ΗΠΑ καθώς προσπαθεί να ανταγωνιστεί τους “μεγάλους” αντιπάλους, την Amazon και το eBay.

Η Amazon αυξάνει τις παραδόσεις της και “απειλεί” UPS και FedEx

Παράλληλα, όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωση, η Shopify έχει επεκτείνει τον αριθμό των “συνεργατών, εμπόρων και κόμβων” στο δίκτυο της, γεγονός που βοήθησε στην εξυπηρέτηση των πελατών ειδικά την εορταστική περίοδο. Ο CFO της εταιρείας, Amy Shapero δήλωσε ότι η Shopify θα συνεχίσει να βελτιστοποιεί το δίκτυό της και το 2020.

Άλλωστε, σύμφωνα με αναλυτές που επικαλείται το CNBC αυτός είναι ο μόνος τρόπος να “τα βάλει” πραγματικά με την Amazon: να καταφέρει να παραδίδει πακέτα στις ΗΠΑ σε δύο ημέρες ή και λιγότερο.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις