Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το πρώτο EV της Xiaomi είναι η πιο φρέσκια εκδοχή ενός «smartphone σε τροχούς»

Προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στην Κίνα το επόμενο έτος, είναι μια ακόμη δυναμική είσοδος σε μια όλο και πιο πολυσύχναστη αγορά για ηλεκτρικά οχήματα.

 

Ο κινεζικός γίγαντας smartphone Xiaomi αποκάλυψε το πρώτο του ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ένα sedan που ονομάζεται SU7.

Προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στην Κίνα το επόμενο έτος, είναι μια ακόμη δυναμική είσοδος σε μια όλο και πιο πολυσύχναστη αγορά για ηλεκτρικά οχήματα. Είναι επίσης μια άλλη προσπάθεια σε ένα κόσμο που έχει εμμονή να ταιριάξει την τεχνολογία που βρίσκουν οι άνθρωποι στα τηλέφωνά τους με αυτό που συμβαίνει μέσα στο αυτοκίνητό τους.

Το αυτοκίνητο θα τρέχει το “HyperOS” της Xiaomi, μια νέα αρχιτεκτονική στην οποία εργάζεται η εταιρεία για περισσότερα από έξι χρόνια που υποτίθεται ότι είναι αρκετά δυναμική για να τροφοδοτήσει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των τηλεφώνων, των έξυπνων οικιακών συστημάτων και των αυτοκινήτων. Ο στόχος είναι μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία, όπου οι εφαρμογές και οι προτιμήσεις σας είναι έτοιμες όπου κι αν βρίσκεστε.

Η Apple έχει περάσει χρόνια δουλεύοντας στο δικό της project αυτοκινήτου, αλλά έχει επανειλημμένα μετατοπίσει την εστίαση. Η Volkswagen προσπάθησε να δημιουργήσει τη δική της ισχυρή ομάδα λογισμικού στο αυτοκίνητο, αλλά δυσκολεύτηκε πολύ. Η Tesla έχει αναπτύξει μια ισχυρή εμπειρία λογισμικού στο αυτοκίνητο για τα οχήματά της, αν και έχει αντισταθεί στο CarPlay και το Android Auto υπέρ της διατήρησης του ελέγχου των οθονών της.

Η Mi ξεχωρίζει, λοιπόν. Χάρη στον πολλαπλασιασμό της κυρίαρχης αλυσίδας εφοδιασμού ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, καθώς και στην ταχεία πρόοδο (και το κόστος βύθισης) της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων, είναι πλέον δυνατό για εταιρείες  όπως η Xiaomi να επιχειρήσουν κάτι σαν την κατασκευή ενός αυτοκινήτου που είναι έτοιμο για το λογισμικό της. Δεν είναι ακριβώς η μόνη, καθώς η Huawei υποστηρίζει επίσης το δικό της EV στην Κίνα. Αλλά η Xiaomi είναι η πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια μέχρι σήμερα.

Η εταιρεία διεκδικεί τόσο μεγάλη εμβέλεια με πλήρη φόρτιση όσο 800 χιλιόμετρα, ή μόλις 500 μίλια. Αυτό συμβαίνει στο μοντέλο υψηλότερης κατηγορίας, το οποίο κατασκευάζεται πάνω σε μια μπαταρία 101kWh από τον κινεζικό γίγαντα CATL. Ένα βασικό μοντέλο με χωρητικότητα μόλις 73,6kWh φέρεται να πλησιάζει τα 668 χλμ., ή 415 μίλια, με μια φόρτιση. Θα φορτίζουν γρήγορα (220 χλμ. σε πέντε λεπτά) και θα είναι γρήγορα (0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα). Η τιμολόγηση θα έρθει αργότερα.

Παρ ‘όλα αυτά, η μεγαλύτερη πρόκληση της Xiaomi θα είναι η ίδια που αντιμετωπίζει κάθε νέος κατασκευαστής οχημάτων. Είναι ένα απίστευτα δύσκολο έργο να σχεδιάσει και να κατασκευάσει αυτοκίνητα σε κλίμακα που είναι αξιόπιστα και ασφαλή, ανεξάρτητα από την υποκείμενη τεχνολογία. Έχοντας αυτό κατά νου, κάνοντας την εμπειρία στο αυτοκίνητο πιο απρόσκοπτη μοιάζει με layup.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις