Σύμφωνα με μια έρευνα της Personetics, μιας εταιρείας που προσφέρει ψηφιακές χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και λύσεις σε τράπεζες, σε 1.000 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, περίπου το 45% των ερωτηθέντων θα άλλαζαν τη τράπεζά τους για μια υπηρεσία FinTech.
Άλλα ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν ότι περίπου το 30% χρησιμοποιεί ήδη κάποια υπηρεσία FinTech ενώ 82% απο αυτούς θα σύστηναν σε άλλους τις εναλλακτικές αυτές χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες.
Οι βασικοί λόγοι για την ευνοική αντίληψη των νέων υπηρεσιών FinTech απο το κοινό της έρευνας είναι η μεγάλη ευκολία χρήσης των υπηρεσιών, η αύξηση χρήσης των Smartphones για όλο και περισσότερες συναλλαγές και καθημερινές υπηρεσίες αλλά και γιατί αισθάνεται ότι εξυπηρετείται καλύτερα απ’ οτι σε μια παραδοσιακή τράπεζα.