Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Αφιέρωμα στις 24 semifinalist ομάδες του MITEF Greece Startup Competition 2017, Μέρος 4ο

Για τρίτη συνεχή χρονιά το Startupper.gr σε συνεργασία με το MIT Enterprise Forum Greece σας παρουσιάζει ένα μεγάλο αφιέρωμα – παρουσίαση των 24 semifinalist ομάδων του MITEF Greece Startup Competition 2017.

Ξεκινάμε το τέταρτο μέρος του αφιερώματος με τις ομάδεςFresh Strips (Nanotechnology & Materials), QBRIQ (Software), Wifins (Internet & Web), SportsElectroceuticals (Biotechnology & medicine) και CityCrop Automated Indoor Farming. Την ερχόμενη Δευτέρα το αφιέρωμα θα ολοκληρωθεί με τις 4 τελευταίες ομάδες του φετινού διαγωνισμού.

Το πρώτο μέρος του αφιερώματός μας μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Το δεύτερο μέρος του αφιερώματός μας μπορείτε να το βρείτε εδώ.
To τρίτο μέρος του αφιερώματός μας μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Η ομάδα Fresh Strips, αριστερά προς τα δεξιά: Φανή Τσιρώνη, Μάριος Χρυσολούρης, Μαριάννα Γιαννόγλου. Η ιδρυτική ομάδα της Fresh Strips στελεχώνεται από συμβούλους της Ernst & Young, διδακτορικούς ερευνητές στον τομέα της ασφάλειας τρόφιμου της Σχολής Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ και διδακτορικούς ερευνητές στον τομέα τον υγρών κρυστάλλων του Πολυτεχνείου του Αϊντχόβεν.
Η ομάδα Fresh Strips, αριστερά προς τα δεξιά: Φανή Τσιρώνη, Μάριος Χρυσολούρης, Μαριάννα Γιαννόγλου. Η ιδρυτική ομάδα της Fresh Strips στελεχώνεται από συμβούλους της Ernst & Young, διδακτορικούς ερευνητές στον τομέα της ασφάλειας τρόφιμου της Σχολής Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ και διδακτορικούς ερευνητές στον τομέα τον υγρών κρυστάλλων του Πολυτεχνείου του Αϊντχόβεν.

Fresh Strips

Τα Fresh Strips είναι αυτοκόλλητες, πλαστικές ετικέτες λήξης για τρόφιμα. Κολλάμε τα Fresh Strips στο εξωτερικό των συσκευασιών τροφίμων. Όταν αυτά εκτεθούν σε αρκετά υψηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα το τρόφιμο να χαλάσει, τότε το χρώμα των αυτοκόλλητων αλλάζει από πράσινο σε κόκκινο. Έτσι, εξασφαλίζουμε την ασφάλεια του τροφίμου που αγοράζει ο καταναλωτής. Συγκεκριμένα, εξασφαλίζουμε ότι το τρόφιμο δεν αλλοιώθηκε κατά την μεταφορά του από την παραγωγή έως και την κατανάλωση.

Τι είδους προβλήματα έχετε εντοπίσει και στοχεύετε να επιλύσετε με την υπηρεσία σας;

Σύμφωνα με μελέτες του Center for Disease Control and Prevention κάθε χρόνο στις ΗΠΑ 48 εκατομμύρια άνθρωποι παθαίνουν τροφική δηλητηρίαση. Τα συνολικά κόστη εξαιτίας αυτού του φαινομένου ανέρχονται στα $76 δισεκατομμύρια μόνο στις ΗΠΑ.

Με την χρήση των Fresh Strips στοχεύουμε στην βελτίωση της ασφάλειας τροφίμου μέσω της καλύτερης παρακολούθησης του τροφίμου από την παραγωγή έως και την κατανάλωση. Επιδιώκουμε να μειώσουμε τα κόστη τα οποία σχετίζονται με την παρακολούθηση των θερμοκρασιών του τροφίμου στην εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μέσω της χαμηλού κόστους τεχνολογίας υγρών κρυστάλλων που χρησιμοποιούμε στις ετικέτες μας. Επίσης, μπορούμε να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα τρόφιμα μέσω του προϊόντος μας.

Η ιδέα προέκυψε μέσα από την διάδραση εργαστηρίων του Πολυτεχνείου του Αϊντχόβεν και της Σχολής Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ με αφορμή τον διαγωνισμό Displaying Futures Award της Merck, χάρη στον οποίο εξασφαλίσαμε την στήριξη της Merck.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα;

Η τεχνολογία μας βασίζεται σε πάνω από δέκα χρόνια έρευνας στους τομείς των υγρών κρυστάλλων και της ασφάλειας τροφίμου. Έχουμε ήδη ολοκληρώσει το proof of concept το Σεπτέμβριο και θα ξεκινήσουμε ελέγχους του minimum viable product μας πάνω σε τρόφιμα τον Ιούνιο.

Επίσης, από την ίδρυση της εταιρίας τον Νοέμβριο του 2016 έχουμε κερδίσει διακρίσεις σε 3 διεθνείς διαγωνισμούς (Displaying Futures Award by Merck, Get in the RingNetherlands, SpiePhotonics Startup Challenge). Ακόμα, έχουμε εδραιώσει συνέργειες με τη Merck, την Ernst & Young και τον Ολλανδικό accelerator High Tech XL.

Ο διαγωνισμός που διεξάγει το MITEF Greece είναι ο ελληνικός Startup διαγωνισμός με τη μεγαλύτερη διεθνή απήχηση. Συνεπώς η συμμετοχή μας είχε ως στόχο την ισχυρή επικύρωση της νεοφυούς επιχείρησής μας με την πρόκρισή μας σε αυτόν. Από το διαγωνισμό και το δίκτυο του MITEF Greece περιμένουμε και έχουμε ήδη δεχθεί πολύτιμη καθοδήγηση ως προς το επιχειρηματικό μας μοντέλο, την ανάπτυξη της τεχνολογίας μας και τη διαχείριση επενδυτικών προτάσεων. Φυσικά, πιστεύουμε πως έχουμε το προϊόν, την ομάδα, τις συνέργειες και την αγορά ώστε να αναδειχθούμε νικητές του φετινού διαγωνισμού.

Η ομάδα QBRIQ αποτελείται από τους ιδρυτές Γιώργο Αβέρη, CTO (αριστερά), και Νίκο Μυλωνά, CMO (δεξιά), ενώ απασχολεί 2 επιπλέον συνεργάτες στους τομείς System Administration & Support και Πωλήσεις.
Η ομάδα QBRIQ αποτελείται από τους ιδρυτές Γιώργο Αβέρη, CTO (αριστερά), και Νίκο Μυλωνά, CMO (δεξιά), ενώ απασχολεί 2 επιπλέον συνεργάτες στους τομείς System Administration & Support και Πωλήσεις.

QBRIQ

Η QBRIQ είναι μια πρωτοποριακή πλατφόρμα πελατειακής επιβράβευσης και επικοινωνίας, που στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων, στη βελτίωση της σχέσης επιχείρησης – πελατών, στη μέτρηση της δέσμευσης και των καταναλωτικών συνηθειών ή τάσεων των πελατών και στη μεγιστοποίηση της αναγνωσιμότητάς του εταιρικού σήματος (brand). Παρέχει μια σύγχρονη προσέγγιση πιστότητας – ανταμοιβής πελατών μαζικής κλίμακας, αξιοποιώντας τα social media και ενσωματώνοντας τεχνικές παιχνιδοποίησης (gamification), με σκοπό τη μέγιστη κινητοποίηση και δέσμευση των πελατών των επιχειρήσεων. Παράλληλα, επιτρέπει τη δημιουργία διαύλων επικοινωνίας με την πελατειακή βάση και προσφέρει προσωποποιημένο περιεχόμενο στους τελικούς χρήστες φροντίζοντας να φτάσει το σωστό μήνυμα στο σωστό πρόσωπο. Όλα αυτά πραγματοποιούνται σε ένα ενοποιημένο, διασκεδαστικό και ανταποδοτικό περιβάλλον.

Τι είδους προβλήματα έχετε εντοπίσει και στοχεύετε να επιλύσετε με την υπηρεσία σας;

Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων δαπανά σημαντικό μέρος του διαθέσιμου προϋπολογισμού marketing με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και την επέκτασή τους.

Παρόλα αυτά, αποτελεί συχνό φαινόμενο οι δράσεις αυτές να διεξάγονται μέσω όλων των διαθέσιμων καναλιών, χωρίς ιδιαίτερη στόχευση, με αποτέλεσμα οι πελάτες (πιθανοί, νέοι και υπάρχοντες) να μη δεσμεύονται επαρκώς στη σχέση τους με το εκάστοτε εταιρικό σήμα. Το κόστος των πελατών που χάνονται ή μεταπηδούν σε ανταγωνιστικές επιχειρήσεις ανέρχεται στα 1,6 τρισ. δολ. ετησίως, ενώ η πλειοψηφία των προγραμμάτων πελατειακής επιβράβευσης στηρίζεται σε παρωχημένα μέσα που δεν αντιμετωπίζουν επαρκώς το πρόβλημα.

Συχνά, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αδυνατούν να εφαρμόσουν δράσεις πελατειακής επιβράβευσης και δέσμευσης. Οι συχνότεροι λόγοι είναι το αυξημένο κόστος και το ανεπαρκές προσωπικό, καθώς οι περισσότερες πλατφόρμες στοχεύουν σε μεγάλες επιχειρήσεις ή είναι χτισμένες γύρω από συγκεκριμένη επιχειρηματική στρατηγική. Συνεπώς, είναι εμφανής η ανάγκη για μια πλατφόρμα που θα παρέχει μια στοχευμένη, αυτοματοποιημένη, προσιτή και τεχνολογικά προηγμένη λύση με σκοπό την ικανοποίηση, επέκταση και διατήρηση της πελατειακής βάσης, με την παροχή κατάλληλων κινήτρων και μέσα από σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας.

Επίσης, θα πρέπει η πλατφόρμα να είναι αρκετά ευέλικτη ώστε να μπορεί χωρίς τροποποιήσεις να καλύψει μεγάλο εύρος επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, από μικρά – μεσαία καταστήματα μέχρι αλυσίδες, franchises και εμπορικά κέντρα.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα;

Η πλατφόρμα QBRIQ, έχοντας περάσει από επαναλαμβανόμενους κύκλους σχεδίασης – υλοποίησης – αξιολόγησης, έχει φτάσει σε ένα επίπεδο ωριμότητας που επιτρέπει την εγκατάσταση και λειτουργία σε πραγματικές συνθήκες. Η πλατφόρμα και το συνοδευτικό της mobile app έχουν ήδη εγκατασταθεί και ενσωματωθεί στις διεργασίες που πραγματοποιούν επιλεγμένες αλυσίδες εστιατορίων.

Κατά την αρχική περίοδο λειτουργίας έχουν συλλεχθεί στατιστικά ικανά να αξιολογήσουν την υπεραξία που προσφέρει η πλατφόρμα στην εκάστοτε επιχείρηση αλλά και στους πελάτες της, μετρώντας καίριους δείκτες απόδοσης και κινητοποίησης. Στην παρούσα φάση, στοχεύουμε στη μαζικότερη διείσδυσή της πλατφόρμας στην αγορά και στην υλοποίηση της τελικής μορφής της, με σκοπό την παροχή μιας ενοποιημένης λύσης. Αυτή θα προσφέρεται μέσω ενός mobile app και θα είναι κατάλληλη για μαζική εγκατάσταση και χρήση από μεγάλη μερίδα επιχειρήσεων, έχοντας ως αρχική στόχευση τον τομέα της μαζικής εστίασης.

Η συμμετοχή της ομάδας QBRIQ στο διαγωνισμό παρέχει σημαντικά οφέλη με αποτελέσματα σε πολλαπλά επίπεδα. Αρχικά, σκοπός είναι η πρόσληψη νέων γνώσεων αλλά και η αξιολόγηση, επιβεβαίωση και βελτίωση των ήδη αποκτηθέντων, μέσα από τα workshops που λαμβάνουν χώρα. Επιπλέον, οι μέντορες παρέχουν καθοδήγηση για τα επόμενα βήματα μας ενώ δίνονται σημαντικές ευκαιρίες για την ανάπτυξη νέων συνεργειών με τις υπόλοιπες ομάδες του MITEF Greece, αλλά και δίαυλοι επικοινωνίας με πιθανούς στρατηγικούς εταίρους και δυνητικούς επενδυτές. Συνολικά, η διαδικασία ελαχιστοποιεί τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ομάδα έως τώρα και της δίνει τη δυνατότητα να καθορίσει νέους, πιο υψηλούς στόχους. Απώτερος σκοπός είναι η δικτύωση στο χώρο της αγοράς και η μελλοντική επέκταση της εταιρίας.

Η εταιρεία Wifins αποτελείται από τους συνιδρυτές Μάριο Παπαδόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο (αριστερά), και Αλέξανδρο Παΐδα, CTO (δεξιά). O συνολικός αριθμός εργαζομένων (full time) είναι 8 ενώ απασχολούνται 14 εξωτερικοί συνεργάτες.
Η εταιρεία Wifins αποτελείται από τους συνιδρυτές Μάριο Παπαδόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο (αριστερά), και Αλέξανδρο Παΐδα, CTO (δεξιά). O συνολικός αριθμός εργαζομένων (full time) είναι 8 ενώ απασχολούνται 14 εξωτερικοί συνεργάτες.

Wifins

Η εταιρεία Wifins ιδρύθηκε το 2014, έχοντας ολοκληρώσει την ανάπτυξη ενός καινοτόμου μέσου στοχευμένης, αμφίδρομης και εξατομικευμένης επικοινωνίας, βασισμένο σε δίκτυα Wi-Fi. Συγκεκριμένα, η υπηρεσία wifins παρέχει στον επισκέπτη οποιουδήποτε χώρου, τη δυνατότητα λειτουργικής και ασφαλούς σύνδεσης στο Internet (χωρίς χρεώσεις δεδομένων 3G/4G ή αναζήτηση/εισαγωγή κωδικών) αφού πρώτα δεχθεί στο κινητό του προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών που είναι συναφείς με το χώρο στον οποίο βρίσκεται και το ιστορικό των επισκέψεών του σε άλλους χώρους. Η πλατφόρμα wifins© χρησιμοποιείται με επιτυχία σε 2.000+ εμπορικούς και συνεδριακούς χώρους (π.χ. Ακαδημία Αθηνών, Golden Hall κ.λπ.) αποτελώντας το νέο μέσο εκτέλεσης ενεργειών proximity marketing!

Τι είδους προβλήματα έχετε εντοπίσει και στοχεύετε να επιλύσετε με την υπηρεσία σας;

Αναλύεται παρακάτω πώς η πλατφόρμα Wifins καταφέρνει να προσφέρει λύσεις στους τέσσερις αυτούς διαφορετικούς εμπλεκόμενους ρόλους:
α. Προστασία των αναγκών σύνδεσης των επιχειρησιακών συστημάτων στο διαδίκτυο, π.χ. κάμερες, μουσική, παραγγελιοληψία.
β. Επικοινωνία με το κοινό, κατά την επίσκεψή του στους χώρους ενδιαφέροντος σας (δικών σας ή τρίτων) π.χ. προβάλλοντας εκδηλώσεις/προσφορές, παρέχοντας ειδικές προσφορές στους συχνούς επισκέπτες ή δημιουργώντας κίνητρα επίσκεψης/αγοράς μέσω εκπτωτικών κουπονιών/διαγωνισμών.
γ. Διατήρηση της επικοινωνίας με το κοινό, κατόπιν αποχώρησής των επισκεπτών από τους χώρους ενδιαφέροντος σας, αποστέλλοντας newsletter, έρευνες και αξιολογήσεις ή facebook like requests βάσει του ιστορικού/συχνότητας επισκέψεων και της διάρκειας παραμονής, ή εκτελώντας καμπάνιες βάσει ηλικίας, φύλου και ενδιαφερόντων.
δ. Δυνατότητα αυτόματης προώθησης των επισκεπτών ενός συνεδρίου, κατά τη σύνδεσή τους με το τοπικό Wi-Fi δίκτυο, στην online εφαρμογή διαχείρισης συνεδρίων, μέσω της οποίας θέτουν ερωτήσεις σε ομιλητές, αξιολογούν ομιλίες και συμμετέχουν σε πραγματικό χρόνο σε e-surveys, παρέχοντας ταυτόχρονα πολύτιμα στατιστικά στοιχεία όπως π.χ. δημογραφικά στοιχεία, στοιχεία μέτρησης ενδιαφέροντος ανά ομιλία και στοιχεία επικοινωνίας των προσκεκλημένων.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα;

Έχοντας κλείσει δυόμισι χρόνια πλήρους εμπορικής λειτουργίας, η Wifins έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια μεγάλη λίστα συνεργαζόμενων εταιρειών, τόσο σε σημεία εκπομπής Wi-Fi δικτύων (επιχειρήσεις), όσο και σε εταιρείες που διαφημίζονται σε αυτά, ενώ, εφαρμόζοντας και επαληθεύοντας ταυτόχρονα απόλυτα το επιχειρηματικό της μοντέλο, έχει εκτελέσει ήδη πολλές διαφημιστικές καμπάνιες, εντός κι εκτός Ελλάδος.

Καθ’ ότι πρωτοπόρος στην παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και προβολής μέσω δικτύων Wi-Fi, η πορεία της Wifins μέχρι τώρα περιελάμβανε, εκτός των άλλων, και τη χάραξη της στρατηγικής δημιουργίας συσχετισμών μεταξύ κατηγοριών χώρων εμπορικής δραστηριότητας και εταιρειών, που επιθυμούν να προσεγγίσουν το καταναλωτικό κοινό στους χώρους αυτούς. Σε απόλυτους αριθμούς, πρόκειται για μια πορεία απολύτως επιτυχημένη με σαφείς αποδείξεις ότι το συγκεκριμένο project έχει μεγάλη προοπτική ανάπτυξης ως προς τη διεύρυνση των εμπλεκόμενων χώρων και αποτελεσματικότερη στόχευση του καταναλωτικού κοινού στη λογική μίας ολοκληρωμένης πλατφόρμας proximity marketing.

Η συμμετοχή της Wifins στο διαγωνισμό αποσκοπεί στη δικτύωση της εταιρείας με καθιερωμένους επαγγελματίες και οργανισμούς της παγκόσμιας αγοράς και εξασφάλιση συμβουλευτικού feedback σε θέματα επιχειρηματικότητας (π.χ. Ernst & Young), καθώς και στην επιτάχυνση του αναπτυξιακού της πλάνου μέσω αξιοποίησης χρηματοδοτικών προτάσεων.

H εταιρία αποτελείται από τους Κωνσταντίνο Πουλά, Αλέξανδρο Βουτσινά – Κανδηλώρo, και Γεώργιο Στρίγκο.
H εταιρία αποτελείται από τους Κωνσταντίνο Πουλά, Αλέξανδρο Βουτσινά – Κανδηλώρo, και Γεώργιο Στρίγκο.

SPORTS ELECTROCEUTICALS

Στο εργαστήριό μας, στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Πανεπιστημίου Πατρών, δουλεύουμε με αρκετές τεχνολογίες μικρορευμάτων και ηλεκτρομαγνητικών πεδίων τις οποίες ερευνούμε και προσαρμόζουμε κατά περίπτωση ώστε να επιτυγχάνουμε το στόχο μας. Κάποιες από αυτές εντάσσονται στην περιοχή των “electroceuticals”, δηλαδή στην αξιοποίησή τους για θεραπευτική χρήση.

Το SportsElectroceuticals είναι μια επιχειρηματική πρόταση αξιοποίησης τέτοιων τεχνολογιών για την ταχύτερη αποκατάσταση σε μια σειρά από τραυματισμούς επαγγελματιών αθλητών. Με τον τρόπο αυτό ο αθλητής μπορεί να επανέλθει στην αθλητική δραστηριότητα πριν τον αναμενόμενο χρόνο ή ακόμη και να προλάβουμε υποτροπές.

Τι είδους προβλήματα έχετε εντοπίσει και στοχεύετε να επιλύσετε με την υπηρεσία σας;

Η εφαρμοζόμενη τεχνολογία μπορεί να επιταχύνει την αποκατάσταση του τραυματισμένου αθλητή, μειώνοντας κατά περίπου 25% το χρόνο που αυτός παραμένει εκτός αγώνων μετά τον τραυματισμό.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα;

Κατά το στάδιο αυτό προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ανάπτυξης της εταιρείας και να αποτιμήσουμε με οικονομικούς όρους την αξία της. Επίσης προσπαθούμε να καταλάβουμε το πιο αποδοτικό μοντέλο ανάπτυξης και λειτουργίας. Μόνο έτσι μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα προσελκύσουμε το ενδιαφέρον επενδυτών.

Μέσα από το διαγωνισμό του MITEF μαθαίνουμε πολλές παραμέτρους της επιχειρηματικότητας, μια λέξη άγνωστη σε εμάς έως τώρα, και παράλληλα ερχόμαστε σε καθημερινή επαφή με ανθρώπους της αγοράς και της οικονομίας, που μας βοηθούν στα επόμενα βήματά μας. Στόχος μας είναι η δημοσιοποίηση της ιδέας μας και η επαφή με μέλη της επενδυτικής κοινότητας.

Η εταιρία αποτελείται από τους συνιδρυτές Χρήστο Ραυτογιάννη, Διευθύνων Σύμβουλο, και Ευρυβιάδη Μακρίδη, COO, ενώ απασχολεί 5 επιπλέον εργαζόμενους.
Η εταιρία αποτελείται από τους συνιδρυτές Χρήστο Ραυτογιάννη, Διευθύνoντα Σύμβουλο, και Ευρυβιάδη Μακρίδη, COO, ενώ απασχολεί 5 επιπλέον εργαζόμενους.

CityCrop

Η συσκευή CityCrop είναι ένας έξυπνος κήπος εσωτερικού χώρου, που ταιριάζει σε κάθε σπίτι ή επαγγελματικό περιβάλλον και σας επιτρέπει να καλλιεργείτε τα δικά σας φρέσκα και χωρίς φυτοφάρμακα λαχανικά όλο το χρόνο λόγω του μικρο-κλίματος. Το μικρο-κλίμα δημιουργεί τις ιδανικές συνθήκες για τα φυτά σας.

Η συσκευή CityCrop βασίζεται στη μέθοδο της υδροπονίας και δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να καλλιεργεί 3 φορές γρηγορότερα, χρησιμοποιώντας 60% λιγότερο λίπασμα και έως 98% λιγότερο νερό απ’ ό,τι θα χρησιμοποιούσε σε μια συμβατική καλλιέργεια. Και όλα αυτά, αποκλειστικά μέσω της mobile εφαρμογής της! Η συσκευή, χρησιμοποιώντας την αιχμή της τεχνολογίας, απλοποιεί τη διαδικασία καλλιέργειας σε βαθμό που είναι εύκολο ακόμα και για ένα παιδί να παράγει τη δική του σοδειά, χωρίς καμία γεωπονική γνώση. Η mobile εφαρμογή παρέχει: α. Απλοποίηση της καλλιέργειας. β. Πλήρη έλεγχο σε όλα τα στάδια της παραγωγής.
γ. Μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον χρήστη από τη σπορά μέχρι την κατανάλωση.

Τι είδους προβλήματα έχετε εντοπίσει και στοχεύετε να επιλύσετε με την υπηρεσία σας;

Στις μέρες μας ο πληθυσμός στις μεγαλουπόλεις αυξάνεται διαρκώς, γεγονός που προϋποθέτει εκτεταμένη χρήση φυτοφαρμάκων και νερού για τις ανάγκες των καλλιεργειών. Την ίδια στιγμή πληθαίνουν τα δρομολόγια μεταφοράς της παραγόμενης τροφής ανά τον κόσμο, με αποτέλεσμα να διευρύνεται ο αρνητικός αντίκτυπος στο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Αυτά τα στοιχεία προκαλούν ανησυχίες και έχουν ήδη οδηγήσει 800.000.000 ανθρώπους παγκοσμίως στην αστική καλλιέργεια, ως λύση για έναν εναλλακτικό και βιώσιμο τρόπο διατροφής.

Έρευνα που διεξήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασε τα εξής δεδομένα: σχεδόν οι μισοί Βρετανοί (48%) θεωρούν φιλικά προς το περιβάλλον τα προϊόντα που δε σχετίζονται με το κρέας, ενώ το υπόλοιπο 52% του πληθυσμού τα θεωρεί απολύτως υγιεινά!

Σε ποιο στάδιο βρίσκεστε τώρα;

Επί του παρόντος, έχουμε 32 προ-παραγγελίες και έχουμε αναπτύξει την 3η έκδοση της συσκευής CityCrop. Από τον Μάρτιο του 2016 πραγματοποιούμε δοκιμαστικές καλλιέργειες σε διαφορετικά είδη φυτών, καθώς και δοκιμές σε όλα τα ηλεκτρονικά μέρη της συσκευής. Στη σελίδα της CityCrop (www.citycrop.io) υπάρχει ενσωματωμένο e-shop που επιτρέπει την προ-παραγγελία της συσκευής σε μοναδική τιμή για τους πρώτους αγοραστές της.

Θεωρούμε πως ο διαγωνισμός του MIT Enterprise Forum Greece είναι ένας από τους σπουδαιότερους και εγκυρότερους στο χώρο των ελληνικών startups. Ως ομάδα της CityCrop μας ενθουσιάζουν οι καινοτόμες ιδέες και η συνεχής εξέλιξη των νεοφυών επιχειρήσεων, επομένως δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερη επιλογή από το να συμμετέχουμε στην επιχειρηματική κοινότητα του MITEF Greece.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις