Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η.Π.Α.: Τεράστια αύξηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο λόγω COVID-19

H COVID-19 έδωσε τεράστια ώθηση 183 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020 καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν στο διαδίκτυο για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο τζίρο των γιορτών στις Η.Π.Α.!

Η πανδημία φαίνεται ότι άλλαξε τα δεδομένα και ίσως μόνιμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο κάτι που επιβεβαιώνεται και από το βαρόμετρο ψηφιακής αγοράς της Adobe, το οποίο μέσω της πλατφόρμας Adobe Analytics, αναλύει σε πραγματικό χρόνο τρισεκατομμύρια διαδικτυακές συναλλαγές σε 100 εκατομμύρια SKU σε 18 κατηγορίες προϊόντων!

Σύμφωνα με τα στοιχεία η πανδημία έδωσε μια τεράστια ώθηση 183 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020 καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν στο διαδίκτυο για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο τζίρο της περιόδου των γιορτών του 2020, όπου δαπανήθηκαν 188,2 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο μεταξύ Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου και είναι μια αύξηση περίπου 20%.

Ο τζίρος του βαρόμετρου πραγματοποιήθηκε από τον Μάρτιο του 2020 έως τον Φεβρουάριο του 2021, όπου δαπανήθηκαν συνολικά 844 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο. Κατά το ημερολογιακό έτος 2020, δαπανήθηκαν 813 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο, μια αύξηση 42% σε σχέση με το 2019. Με τους τρέχοντες ρυθμούς ανάπτυξης οι πωλήσεις online του 2021 αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 850 και 930 δισεκατομμυρίων δολαρίων και ενδεχομένως να φτάσουν για πρώτη φορά το 1 τρισ. δολάρια! Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι τους πρώτους δύο μήνες του 2021 οι καταναλωτές ξόδεψαν 121 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο, μια αύξηση 34%.

Οι βασικές τάσεις του αμερικανικού ecommerce εν μέσω πανδημίας

Αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα: Αυτή η μέθοδος πληρωμών είδε αύξηση 215% από έτος σε έτος τους πρώτους δύο μήνες (Ιανουάριος-Φεβρουάριος) του 2021 ενώ οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν αυτήν την μέθοδο κάνουν μεγαλύτερες αγορές σε ποσά κατά 18%

Αύξηση κατηγοριών προϊόντων: Καθώς οι άνθρωποι έμειναν σπίτι αρκετοί ανανέωσαν τους χώρους διαμονής τους και ως συνέπεια οι διαδικτυακές πωλήσεις για προϊόντα σπιτιού και κήπου αυξήθηκαν κατά 60% τους πρώτους δύο μήνες (Ιανουάριος-Φεβρουάριος) του 2021. Η ένδυση αυξήθηκε κατά 22% την ίδια χρονική περίοδο.

Νέες συνήθειες στα παντοπωλεία: Η ανάπτυξη στις διαδικτυακές αγορές ειδών παντοπωλείου συνεχίστηκε και το νέο έτος. Από την 1η Φεβρουαρίου έως τις 21 Φεβρουαρίου 2021, η κατηγορία αυξήθηκε κατά 230% σε σύγκριση με τις 6 Ιανουαρίου – 26 Ιανουαρίου 2020 (προ-πανδημίας). Την ίδια χρονική περίοδο, τα αθλητικά είδη σημείωσαν αύξηση 75%.

Οι έμποροι αγωνίζονται να καλύψουν τη ζήτηση: Τα μηνύματα “Out of Stock” κορυφώθηκαν για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2020, όπου οι αγοραστές είδαν 3 φορές περισσότερες ελλείψεις σε σύγκριση με την περίοδο προ-πανδημίας. Τον Ιανουάριο του 2021 τα μηνύματα εκτός αποθέματος εξακολουθούσαν να είναι αυξημένα έως και τέσσερις φορές σε σχέση με πριν από την πανδημία σε κατηγορίες όπως τα παντοπωλεία, τις  ιατρικές και φαρμακευτικές προμήθειες και τα προϊόντα για κατοικίδια ζώα.

Οι περίοδοι των εκπτώσεων έχασαν τη σημασία τους: Καθώς οι διαδικτυακές αγορές έγιναν μια πανταχού παρούσα καθημερινή δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι δεκάδες ημέρες εκπτώσεων στις Η.Π.Α. είδαν για πρώτη φορά πτώση σε τζίρους σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Το “Online to Offline” παραμένει δυνατό: Καθώς οι αγοραστές έψαχναν ασφαλέστερους τρόπους για να ψωνίσουν ή να αποφύγουν καθυστερήσεις αποστολής, οι επιλογές αγοράς -online-pickup-in-store αυξήθηκαν κατά 67% (Φεβ 2021). Ενώ σε μια πρόσφατη έρευνα της Adobe σε πάνω από 1.000 καταναλωτές των ΗΠΑ, το 30% των διαδικτυακών καταναλωτών προτιμούν την παραλαβή από το κατάστημα.

Η ψηφιακή αγοραστική δύναμη κατέρρευσε το 2020: Οι καταναλωτές βλέπουν συνήθως αύξηση της αγοραστικής δύναμης κατά 4% στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια ενός μέσου έτους. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε $1,00 που δαπανάται, οι αγοραστές παίρνουν αγαθά αξίας $1,04. Το 2020 ωστόσο μειώθηκε κατά 1% η αγοραστική δύναμη καθώς η αύξηση της ζήτησης είχε περιορισμένη προσφορά προϊόντων, υψηλότερες τιμές και υψηλότερο κόστος παραδόσεων.

Πληθωρισμός: Πληθωρισμός online παρατηρήθηκε σε μεγάλες διαδικτυακές κατηγορίες για πρώτη φορά μετά από χρόνια: Οι τιμές των ηλεκτρονικών μειώθηκαν μόνο κατά 2,2% (Ιαν 2020-2021) έναντι 10,4% το προηγούμενο έτος. Πιο συγκεκριμένα, οι τιμές των υπολογιστών μειώθηκαν μόνο κατά 6%, οι τιμές των παντοπωλείων αυξήθηκαν κατά 4,2% έναντι μείωσης 6% το προηγούμενο έτος ενώ και τα είδη σπιτιού αυξήθηκαν κατά 3,9%  έναντι μείωσης 9,3% πέρυσι!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις