Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Στα wearables μπαίνει η μητρική των Ray-Ban

Η Intel Corporation και το Luxottica Group ανακοίνωσαν μία πολυετή συνεργασία Έρευνας και Ανάπτυξης για τον συνδυασμό προηγμένων, πολυτελών και σπορ οπτικών με έξυπνη τεχνολογία.

Η στρατηγική αυτή συμμαχία θα διευρύνει τα όρια της έρευνας και ανάπτυξης, για την εκτίμηση του ρόλου έξυπνων τεχνολογιών στα γυαλιά του μέλλοντος. Ο απώτερος στόχος είναι η υιοθέτηση των μελλοντικών τάσεων και η ανάπτυξη έξυπνων προϊόντων, πρωτοποριακών από πλευράς μόδας που θα είναι χρήσιμα και επιθυμητά από τους καταναλωτές. Το πρώτο προϊόν από την Intel και την Luxottica αναμένεται να παρουσιαστεί το 2015.

“Μέσω της συνεργασίας μας με το Luxottica Group, θα ενώσουμε τα αντίστοιχα οικοσυστήματά μας, ώστε να παρέχουμε την τεχνολογία αιχμής της Intel σε επίπεδο hardware και software σε συνδυασμό με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό και την τεχνογνωσία της Luxottica στα οπτικά καταναλωτικά προϊόντα. Πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός της τεχνογνωσίας μας θα συμβάλλει στην επίτευξη ενός ακόμη ταχύτερου ρυθμού καινοτομίας, επαναπροσδιορίζοντας τα όρια του εφικτού”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Intel Brian Krzanich.

Το Luxottica Group κατέχει ηγετική θέση σε πολυτελή, προηγμένα και σπορ οπτικά με περισσότερα από 7.000 καταστήματα γυαλιών οράσεως και ηλίου στη Βόρεια Αμερική, την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, την Κίνα, τη Νότια Αφρική, τη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη, και ένα ισχυρό, ευρύ χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων, όπως Ray-Ban, την πιο διάσημη μάρκα γυαλιών ηλίου διεθνώς, και τα Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli και Arnette, ενώ τα εμπορικά σήματα για τα οποία κατέχει σχετική άδεια περιλαμβάνουν τα Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Michael Kors, Starck Eyes, Tiffany και Versace.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις