Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

“Αδύναμη” η N26 στη Βρετανία – Στη 19η θέση πίσω από Revolut και… Coinbase!

Η Ν26, η ψηφιακή τράπεζα με έδρα το Βερολίνο, είναι μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες που έχουν εμφανιστεί στον χώρο τα τελευταία χρόνια. Έχει σηκώσει 670 εκατ. δολάρια, έχει 4,5 εκατ. χρήστες παγκοσμίως και πρόσφατα “μπήκε” στις ΗΠΑ, όπου συνεχίζει τη δυναμική της πορεία.

Κάπου εκεί, στο success story της, υπάρχει ένα κενό, μία αγορά στην οποία η N26 μένει σημαντικά “πίσω”, κι αυτή δεν είναι άλλη από το Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρεία επεκτάθηκε στη Βρετανία τον περασμένο Οκτώβριο όμως νέα στοιχεία δείχνουν ότι είναι αρκετά “αδύναμη” σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, τόσο σε ενεργούς χρήστες όσο και σε downloads.

Πιο συγκεκριμένα, ανάμεσα στις Βρετανικές Fintech, η N26 έρχεται 19η, πίσω από το αμερικανικό το “χρηματιστήριο κρυπτονομισμάτων”, Coinbase. Στην πρώτη θέση της λίστας βρέθηκε η Monzo, με τη Revolut και τη Starling – που έφτασαν πρόσφατα τους 1 εκατ. χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο- να ακολουθούν. Σε σύγκριση με τα περσινά στοιχεία, η Monzo ανέβηκε μία θέση, ενώ η Starling μπήκε στο top10 (για πρώτη φορά)!

Σύμφωνα με τη N26, τα στοιχεία αυτά είναι απλά μια ένδειξη του ότι η πορεία της στην χώρα τώρα αρχίζει. “Έχοντας ‘μπει’ στο Ηνωμένο Βασίλειο μόλις λίγο παραπάνω από ένα χρόνο, είμαστε μόλις στην αρχή της αποστολής μας να προσφέρουμε μια καλύτερη, πιο εξατομικευμένη τραπεζική εμπειρία στους Βρετανούς πελάτες μας”, δήλωσε στο Sifted ο Will Sorby, general manager της εταιρείας στο Η.Β.

Ό,τι κι αν “φταίει” όμως, η ουσία βρίσκεται στα νούμερα αυτά και στη σημασία τους για την εταιρεία – κι αυτή μπορεί να μην είναι η προφανής. Η N26 ισχυρίζεται ότι δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για μια μεγάλη αλλά για μια ενεργή βάση χρηστών. Ο ίδιος ο Sorby, τον Απρίλιο είχε δηλώσει ότι (η εταιρεία) “στοχεύει σε αυτούς που είναι λίγο πιο premium, λίγο μεγαλύτεροι, λίγο πιο ώριμοι”.

Κι αυτό γιατί η εταιρεία επωφελείται από μια premium pay-to-use προσφορά, η οποία αντισταθμίζει κατά κάποιο τρόπο το μικρότερο μερίδιό της στην αγορά. Η general manager της εταιρείας σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία δήλωσε επίσης αυτόν τον μήνα ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται περισσότερο για την “αφοσίωση” των χρηστών και τον χρόνο που αυτοί περνούν στην πλατφόρμα της παρά για τον αριθμό τους αυτόν καθεαυτόν.

Επομένως, ακόμα κι αν η N26 μείνει στη 19η θέση, η πελατειακή της βάση μπορεί να αποτελέσει -θεωρητικά τουλάχιστον- πηγή κέρδους, αν σκεφτεί κανείς ότι το 30-35% των χρηστών της παγκοσμίως ανήκουν στην κατηγορία “premium”.

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις