Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το μέλλον των Social Media είναι τοπικό;

Αυτό διαγράφεται στο κοντινό μέλλον μετά την χρηματοδότηση της ινδικής Startup ShareChat από το Twitter και το Snap.

Όλα δείχνουν ότι το μέγεθος μιας αγοράς μετράει, όπως και η κυρίαρχη γλώσσα, αν δούμε την πορεία της ινδικής Startup ShareChat η οποία ιδρύθηκε το 2015 και η αξία της μετά την πρόσφατη χρηματοδότηση άγγιξε τα 2,1 δισ. δολάρια.

Στον τελευταίο γύρο που μόλις έκλεισε η ShareChat συγκέντρωσε 502 εκατομμύρια δολάρια από μεγάλους επενδυτές και όπως αναφέρει ο CEO της σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα μετρητά για να επιδιώξει τον στόχο της να προσεγγίσει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες το μήνα με το χαρτοφυλάκιο εφαρμογών της.
Η εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται την πλατφόρμα κοινωνική δικτύωσης ShareChat σε πολλές γλώσσες και διαλέκτους της Ινδίας και την εφαρμογή βίντεο τύπου TikTok, Moj στην εγχώρια αγορά της, ανακοίνωσε ότι οι εταιρείες επενδύσεων Tiger Global και Lightspeed ήταν μεταξύ των τελευταίων υποστηρικτών της, μαζί με τους επενδυτικούς βραχίονες των Twitter και Snap.

To ShareChat παρέχει περιεχόμενο σε 15 γλώσσες που ομιλούνται στην Ινδία και έχει φτάσει σήμερα τους 160 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες (MAUs) ενώ η εφαρμογή βίντεο σύντομης μορφής Moj παρουσιάστηκε στα τέλη του Ιουνίου του 2020 και μέσα σε 9 μήνες έφτασε τους 120 εκατομμύρια MAUs.

Η πλατφόρμα του ShareChat χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προσαρμόσει τις ροές περιεχομένου και με τη νέα χρηματοδότησή της η εταιρεία στοχεύει να “δημιουργήσει το μεγαλύτερο οικοσύστημα περιεχομένου που τροφοδοτείται από τεχνητή νοημοσύνη” σύμφωνα με τον CEO της, Ankush Sachdeva (κεντρική φωτογραφία).

O Sachdeva πρόσθεσε: “Βρισκόμαστε σε ένα σημείο καμπής στο ταξίδι της εταιρείας μας, καθώς η διείσδυση στο διαδίκτυο μεγαλώνει περαιτέρω στην Ινδία και είμαστε σε θέση να επεκτείνουμε το οικοσύστημα των προϊόντων μας σε 1 δισεκατομμύριο χρήστες συνολικά. 
“Έχουμε δει πόσο μεγάλη είναι η αγορά σύντομων βίντεο στην Κίνα, με περίπου το 80% των χρηστών Internet να χρησιμοποιεί καθημερινά κάποιο app σύντομου βίντεο” (Σ.Σ. βλέπε TikTok).

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις