Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Μουχταρόπουλος – Rhoe: Θα είμαστε ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην εξαιρετική έρευνα που εκπονείται και στη μετάβαση στην αγορά

Ο Αιμίλιος Μουχταρόπουλος, Co-founder & Chief Marketing Officer της Rhoe, μιλά μεταξύ άλλων για την πορεία της εταιρείας, την πράσινη μετάβαση αλλά και για την τεχνητή νοημοσύνη στον χώρο της ηλεκτροκίνησης.

Ο Αιμίλιος Μουχταρόπουλος, Co-founder & Chief Marketing Officer της Rhoe, της ραγδαία εξελισσόμενης startup που βραβεύτηκε μέσω του προγράμματος του ClimAccelerator στο Hackathon που πραγματοποιήθηκε στο Impact Hub Athens και ήταν μεταξύ των 3 startups που ξεχώρισαν και μοιράστηκαν το χρηματικό έπαθλο των 3,000 ευρώ, μιλά αποκλειστικά στο Startupper.gr.

Αναφέρεται στα πρώτα βήματα της εταιρείας, την πορεία της μέχρι τώρα και αναλύει τις προκλήσεις της πράσινης μετάβασης, το ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην ηλεκτροκίνηση, το υβριδικό μοντέλο εργασίας που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος, τις αρχές της ισότητας και της συμπερίληψης που αποτελούν κομμάτι του DNA της Rhoe καθώς και για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας και τις συνεργασίες με διεθνή brands.

Πώς ξεκίνησε το ταξίδι της Rhoe; Ποιο ήταν το κίνητρο για την ίδρυση της;

Το ταξίδι μας ξεκίνησε το 2016. Ήμασταν μία παρέα 6 φοιτητών, πολιτικών μηχανικών όπου πάντα μας συνύρπαζε οτιδήποτε είχε να κάνει με τον τομέα της κινητικότητας, όπως οι μετακινήσεις μέσα στην πόλη ή έναν αστικό ιστό, καθώς και νέες πιο έξυπνες και οικολογικές ιδέες-προτάσεις γύρω από αυτές. Έτσι λοιπόν, ψάχνοντας έναν τρόπο να καλλιεργήσουμε τα ενδιαφέροντα μας, το κυνηγήσαμε και καταφέραμε να ξεκινήσουμε ως ερευνητική ομάδα του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης με πεδίο μελέτης την βιώσιμη κινητικότητα και τις πράσινες μορφές ενέργειας, αναζητώντας λύσεις που θα έκαναν τις μετακινήσεις πιο φιλικές προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο, και θα άλλαζαν ριζικά την όχι και τόσο ευχάριστη αντίληψη που έχει η πλειοψηφία των πολιτών γύρω από τις μεταφορές. Αυτός είναι και ο απώτερος σκοπός μας μέχρι και σήμερα. Στη πορεία, έπειτα από αρκετές διακρίσεις που είχαμε αποσπάσει και παρατηρώντας το κενό που εμφάνιζε η αγορά πάνω στον συγκεκριμένο τομέα, κάναμε το πρώτο μας επιχειρηματικό βήμα.

Τι ακριβώς προσφέρει η Rhoe; Πείτε μας λεπτομέρειες για το έργο σας.

Κύριος στόχος της Rhoé είναι να βοηθάει νέες τεχνολογίες στο χώρο των μεταφορών να έρθουν και να μείνουν στην αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η Rhoé βοηθάει δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς τόσο στο χώρο της ναυτιλίας, όσο και στης αστικής κινητικότητας να κάνουν την πράσινη μετάβαση τους με επιχειρηματικά και οικονομικά βιώσιμο τρόπο, το οποίο όπως και προανέφερα είναι ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση γύρω από την πράσινη μετάβαση (καθώς ο περιβαλλοντικός παράγοντας από μόνος του δεν αρκεί για τις επιχειρήσεις και τις κυβερνήσεις για να κάνουν τη μετάβαση). Είμαστε ειδικοί στη μετατροπή βιώσιμων λύσεων μεταφορών σε οικονομικά βιώσιμες επίσης. Για να το καταφέρουμε αυτό, συνδυάζουμε τη βαθιά εξειδίκευση μας στους κλάδους των μεταφορών και της ενέργειας με κορυφαίες IT τεχνολογίες. Χρησιμοποιούμε αλγορίθμους και optimization metrics, εκπαιδευμένα σε πραγματικό περιβάλλον, τα οποία διευκολύνουν τη μετάβαση σε πιο πράσινες μορφές ενέργειας, καταλύοντας κομβικά εμπόδια που συναντάμε μέχρι στιγμής.

Για παράδειγμα στο χώρο της αστικής κινητικότητας, έχουμε ολοκληρώσει μαζί με τους συνεργάτες μας, Lever-Σύμβουλοι Ανάπτυξης ΑΕ, τα Σχέδια Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων σε 42 δήμους στη χώρα μας (μεταξύ των οποίων είναι ο Δήμος Θεσσαλονίκης και αρκετοί της Αθήνας). Πρόκειται για την ανάπτυξη στρατηγικών σχεδίων με απώτερο στόχο τη βέλτιστη χωροθέτηση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

Αντίστοιχα, στο χώρο της ναυτιλίας αυτή τη στιγμή συμμετέχουμε σε 2 Ευρωπαϊκά έργα που μελετάνε την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης σε πλοία μικρών αποστάσεων και εσωτερικών υδάτων. Το πρώτο σχετίζεται με την ταχυφόρτιση ηλεκτρικών ferries ενώ το δεύτερο, με την δημιουργία ενός οικοσυστήματος αποσπώμενων μπαταριών για ηλεκτρικά πλοία εσωτερικών υδάτων. Μέσω αυτών των 2 έργων βρήκαμε τους πόρους αλλά και το δίκτυο προκειμένου να αναπτύξουμε και να φέρουμε στην αγορά την πλατφόρμα Energy-as-a-Service, η οποία φροντίζει να παρέχει στον ιδιοκτήτη την πράσινη ενέργεια που χρειάζεται, όταν την χρειάζεται, σε ανταγωνιστική τιμή. Πρόκειται για μια pay-per-use (πληρωμή με βάση τη χρήση), έξυπνη πλατφόρμα ολιστικής διαχείρισης ενός δικτύου ηλεκτρικών πλοίων μικρών αποστάσεων,
μέσω της εναλλαγής αποσπώμενων μπαταριών σε μορφή εμπορευματοκιβωτίων.

Ουσιαστικά είναι ο «εγκέφαλος» που συντονίζει και διαχειρίζεται όλο το δίκτυο παρέχοντας λειτουργίες όπως: χωροταξικό σχεδιασμό (που θα εγκατασταθούν σταθμοί αλλαγής και πόσοι κατά μήκος μίας διαδρομής), ανάπτυξη υποδομών (αριθμός φορτιστών και μπαταριών ανά σταθμό ανάλογα τη ζήτηση), στρατηγική φόρτισης των μπαταριών και μεθοδολογίες διαχείρισης εσόδων.

Ποιες είναι οι προκλήσεις για τη μετάβαση σε καθαρές μορφές ενέργειας; Πόσο εύκολα μπορεί να επιτευχθεί αυτός ο στόχος από τις εταιρείες;

Οι προκλήσεις γύρω από την πολυσυζητημένη πράσινη μετάβαση αυτή τη στιγμή είναι αρκετές. Αν μπορούσαμε να τις συνοψίσουμε σε μερικές προτάσεις θα έλεγα πως πρώτη και σημαντικότερη είναι το πολύ υψηλό κόστος που τη χαρακτηρίζει. Δυστυχώς είναι ιδιαίτερα δύσκολο για τις καθαρές μορφές ενέργειας να ανταγωνιστούν σε κόστος τα συμβατικά ορυκτά καύσιμα με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται πολύ να υιοθετηθούν από την αγορά.

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που ενώ ακούμε για τόσες νέες υποσχόμενες τεχνολογίες και λύσεις γύρω μας οι οποίες κάνουν την εμφάνιση τους, ελάχιστες από αυτές τις βλέπουμε να εφαρμόζονται. Επιπλέον σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και μακροπρόθεσμα να συμφέρουν οικονομικά, συχνά είναι τόσο υψηλό το κόστος της αρχικής επένδυσης που δεν ωθεί τις εκάστοτε επιχειρήσεις στο να κάνουν το βήμα προς το πράσινο.

Επιπρόσθετα σε όλα αυτά έρχεται πολλές φορές και η απουσία των απαραίτητων υποδομών που θα φιλοξενήσουν καθαρότερες μορφές ενέργειας και τεχνολογίες οι οποίες είναι η βάση και το πρώτο βήμα για να δούμε την μετάβαση αυτή στην αγορά, καθώς επίσης και η ύπαρξη ενός ρυθμιστικού πλαισίου το οποίο θα δίνει τα απαραίτητα κίνητρα και στήριξη σε επιχειρήσεις άλλα και πολίτες.

Για τον λόγο αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι εύκολο για μία εταιρεία να μεταβεί σε καθαρότερες μορφές ενέργειας, γεγονός το οποίο διαφέρει βέβαια ανάλογα με το μέγεθος τους, τη μορφή τους, το κεφάλαιο που έχουν να επενδύσουν, καθώς και τη στήριξη που μπορούν να λάβουν από το κράτος. Το σίγουρο είναι, πως υπάρχει επιτακτική ανάγκη για την εμφάνιση τεχνολογιών οι οποίες σε συνδυασμό με τα απαραίτητα κίνητρα που θα συνοδεύσουν την μετάβαση αυτή, θα συμβάλλουν στο να γίνει οικονομικά βιώσιμη και προσεγγίσιμη. Εδώ είναι που ουσιαστικά ερχόμαστε εμείς!

Πως η τεχνητή νοημοσύνη έχει βοηθήσει ή θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο στο μέλλον την ηλεκτροκίνηση και τα EVs;

Εδώ είναι μία ερώτηση που θα μπορούσαμε να αναλύουμε για ώρες. Είναι γεγονός πως η τεχνητή νοημοσύνη έχει συμβάλλει καθοριστικά στην ηλεκτροκίνηση και τα ηλεκτρικά οχήματα. Παρακολουθώντας τις εξελίξεις γύρω μας παρατηρούμε πως υπάρχουν αρκετές λύσεις οι οποίες έχουν εφαρμοστεί, από έξυπνη φόρτιση μέχρι και προβλέψεις συντήρησης, κάνοντας αρκετά σαφές πως αυτού του είδους το προηγμένο λογισμικό έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της βιομηχανίας.

Αν έπρεπε κάπως να συνοψίσουμε την απάντηση θα έλεγα πως χαρακτηριστική είναι η συμβολή της τεχνητής νοημοσύνης στην βελτιστοποίηση της αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων αναλύοντας παράγοντες όπως συνθήκες οδήγησης, καιρικά μοτίβα, δεδομένα κυκλοφορίας και την οδηγική συμπεριφορά, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να προχωρήσει σε real-time αναπροσαρμογές όσον αφορά την κατανάλωση ενέργειας, τη στρατηγική φόρτισης και τη βελτιστοποίηση μιας διαδρομής. Επιπλέον ιδιαίτερη σημαντική είναι και η συμβολή της στο θέμα των υποδομών φόρτισης, διευκολύνοντας τη βέλτιστη χωροθέτηση και προγραμματισμό τους και μειώνοντας τη συμφόρηση και τους χρόνους αναμονής για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων.

Άλλα πεδία που την συναντάμε να βοηθάει είναι στο να έχουμε μία βέλτιστη διαχείριση σε περιπτώσεις που έχουμε να κάνουμε με στόλους οχημάτων, στη διαχείριση και βελτιστοποίηση των ενεργειακών καταναλώσεων των ηλεκτρικών οχημάτων, αυξάνοντας τόσο την απόδοση τους όσο και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, ενώ παράλληλα προβλέπει τις ανάγκες συντήρησης και δίνει τη δυνατότητα προβλέψεων στην αγορά ενέργειας, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων να φορτίζουν τα οχήματα τους σε οικονομικούς χρόνους και τους διαχειριστές σταθμών φόρτισης να αυξάνουν την απόδοση των δικτύων τους.

Η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη έχουν αρχίσει να γίνονται κομμάτι του DNA πολλών εταιρειών. Εσείς ήδη τις εφαρμόζετε στην εταιρεία σας από την αρχή. Τι σημαίνει αυτό για εσάς και για το ανθρώπινο δυναμικό σας; Πιστεύετε πως έχει έρθει η ώρα να εφαρμοστεί καθολικά στο χώρο των επιχειρήσεων;

Ναι πράγματι στην εταιρεία μας πιστεύουμε πάρα πολύ στη μεταμορφωτική δύναμη και στις προοπτικές που κρύβουν η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη και προσωπικά είμαι και ιδιαίτερα χαρούμενος που αυτό εν τέλει βγαίνει και προς τα έξω! Θεωρούμε πως μέσα από την ποικιλία διαφορετικών απόψεων και αντιλήψεων δημιουργείται ένα μείγμα ιδεών που μας ωθούν προς τα εμπρός και έτσι έρχεται η πραγματική καινοτομία.

Aγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα σημαίνει αποδοχή και αξιοποίηση των διαφορών στα χαρακτηριστικά, τις εμπειρίες και τις προοπτικές μεταξύ των ατόμων, ενώ η συμπερίληψη διασφαλίζει ότι όλοι αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και εκτιμημένοι. Προάγοντας μια ποικιλόμορφη και χωρίς αποκλεισμούς κουλτούρα, ξεκλειδώνουμε πολλά οφέλη που είναι απαραίτητα για την επιτυχία όχι μόνο τη δική μας αλλά και κάθε εταιρείας στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Αρχικά, η βελτιωμένη επικοινωνία ευδοκιμεί σε μια ποικιλόμορφη ομάδα, καθώς η πληθώρα ιδεών και απόψεων, διευκολύνουν τη βαθύτερη κατανόηση των πελατών και των συνεργατών, οδηγώντας έτσι σε πιο αποτελεσματική συνεργασία μαζί τους. Επιπλέον,, η διαφορετικότητα οδηγεί στην καινοτομία, τη δημιουργικότητα και τη λήψη αποφάσεων, επιτρέποντάς μας να προσεγγίζουμε τις προκλήσεις από πολλές οπτικές γωνίες και να βρίσκουμε ολοκληρωμένες λύσεις. Παράλληλα, η προώθηση μιας πιο συμπεριληπτικής κουλτούρας θεωρούμε πως βελτιστοποιεί τις αλληλεπιδράσεις και τις λειτουργίες, ενισχύοντας την αίσθηση της συναδελφικότητας και του δεσίματος μεταξύ των μελών της ομάδας, με αποτέλεσμα ενισχυμένη ομαδική εργασία και καλύτερα αποτελέσματα.

Επομένως βάση όλων των παραπάνω θεωρώ πως ναι, έχει έρθει η ώρα έννοιες όπως η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη να ενσωματωθούν και να γίνουν μέλος της καθημερινότητας κάθε εταιρείας ανεξαρτήτου μεγέθους ή αντικειμένου, Στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο, είναι ζωτικής σημασίας να δοθεί προτεραιότητα σε αυτό, προκειμένου οι εταιρείες να ξεκλειδώσουν πλήρως τις δυνατότητες των ανθρώπων τους και να οδηγηθούν σε μεγάλες επιτυχίες.

Μιλήστε μας για τις συνεργασίες που έχετε κάνει μέχρι τώρα, τι καρπούς έχουν αποφέρει και αν επίκεινται μελλοντικές συνεργασίες επίσης.

Είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να έχουμε συνεργαστεί με πάρα πολλές εταιρείες και οργανισμούς τόσο από Ευρώπη όπου είναι και η πλειοψηφία (π.χ., Βέλγιο, Ισπανία, Ολλανδία) όσο και από Αμερική. Η φύση της δουλειάς μας είναι τέτοια που απαιτεί διεθνή συνεργασία. Πελάτες και συνεργάτες μας, λοιπόν, τυπικά είναι μεγάλες εταιρείες (π.χ., Ford, Wartsila), δημόσιοι οργανισμοί (π.χ., Port of Rotterdam, 122 δήμοι ανά την Eυρώπη) και πανεπιστήμια/ερευνητικά ιδρύματα (π.χ., UCL, Πολυτεχνείο Μιλάνου, ΑΠΘ) που είτε έχουν αναπτύξει είτε θέλουν να μεταφέρουν μια καινοτομία που βελτιώνει ή «πρασινίζει» τις μεταφορές, στην αγορά.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα μίας πετυχημένης συνεργασίας μας είναι το έργο που κατέληξε στην ανάπτυξη του προϊόντος που σκοπεύουμε να φέρουμε στην αγορά, της πλατφόρμας Energy-as-a-Service. Στις αρχές του 2020 συζητούσαμε τη, φαινομενικά απλή ερώτηση, «γιατί δεν έχουμε περισσότερα ηλεκτρικά πλοία;» Τα ηλεκτρικά πλοία έχουν, κατά βάση, το ίδιο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – οι μπαταρίες τους είναι πολύ ακριβές και η φόρτιση τους είναι αργή ή, άμα γίνει γρήγορα, επικίνδυνη. Έτσι, είχαμε τη σκέψη του της εφαρμογής μια τεχνολογίας που δουλεύει σε πατίνια και μικρά δίκυκλα σε ποταμόπλοια 30 μέτρων, για αρχή.

Η τεχνολογία που αναφέρω είναι η αποσπώμενες μπαταρίες, μόνο που σε αυτή τη περίπτωση θα ήταν σε μέγεθος container. Μετά από πάρα πολλές επαφές καταφέραμε να πείσουμε για το όραμα μας τη μεγαλύτερη εταιρεία τεχνολογίας ναυτιλιακών στην Ευρώπη (Wartsila), το μεγαλύτερο νηογνώμονα (Lloyd’s Register) καθώς και άλλους δέκα συνεργάτες (Kotug, EDP, Blackstone, Foreship, Umicore, University of Vito, University of Hasselt, University of Brussels, Aviloo) που θα δούλευαν πάνω σε κάθε κομμάτι της αλυσίδας έτσι ώστε η ιδέα να γίνει πραγματικότητα! Το κερασάκι στη τούρτα για αυτό το έργο ήταν ότι ενδιαφέρθηκε και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που προσφέρθηκε να χρηματοδοτήσει τη πρώτη έκδοση! Μετά από την υποστήριξη ακόμα περισσότερων οργανισμών όπως το λιμάνι του Ρότερνταμ και της μεγαλύτερης εταιρείας κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο (Carnival), είμαστε έτοιμοι να δείξουμε τα πρώτα πλοία που θα τρέχουν πάνω στην ιδέα μας στο Amsterdam στα τέλη του έτους.

Το υβριδικό μοντέλο εργασίας κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος. Εσείς το εφαρμόζετε στη Rhoe. Πείτε μας ποια τα οφέλη του υβριδικού μοντέλου και αν υπάρχουν ίσως αρνητικές πλευρές.

Αυτή τη στιγμή η startup μας έχει φτάσει να μετράει 15 άτομα. Είμαστε όλοι νέοι σε ηλικία, μοιραζόμαστε τον ίδιο ενθουσιασμό γι’ αυτό που κάνουμε και μας αρέσει στην εργασιακή καθημερινότητα μας να είμαστε ευέλικτοι, χωρίς να κολλάμε σε οπισθοδρομικά εργασιακά στερεότυπα που πολύ συχνά οδηγούν σε αντιπαραγωγικότητα. Επομένως, το concept ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εμπόδιο στις λειτουργίες μας. Το υβριδικό μοντέλο εργασίας, θεωρούμε πως προσφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα σε κάθε ομάδα, καθώς παρέχει ευελιξία, επιτρέποντας στα μέλη της ομάδας να επιλέγουν το περιβάλλον εργασίας τους με βάση τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, με αποτέλεσμα την αύξηση της συγκέντρωσης και της παραγωγικότητας τους. Επιπλέον, όπως έχει αποδειχτεί, με τον τρόπο αυτόν επιτυγχάνεται μία καλύτερη ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής, μειώνοντας το άγχος και προλαμβάνοντας περιστατικά κόπωσης.

Βέβαια, παρά τα οφέλη του είναι αλήθεια πως εμφανίζει και ορισμένες προκλήσεις, ιδίως γύρω από το θέμα της επικοινωνίας. Ωστόσο, με ένα σωστό στήσιμο ορισμένων εσωτερικών διαδικασιών και διεργασιών (π.χ. scrum sessions) και με τη βοήθεια της υπάρχουσας τεχνολογίας είναι σίγουρα εφικτό το να διαχειριστείς μία τέτοια συνθήκη. Ήδη στην εταιρεία μας έχει τύχει να έχουμε συνεργάτη από την Γαλλία, ο οποίος έκανε ολόκληρη την πρακτική του άσκηση μαζί μας από τη χώρα του. Θα έλεγε κανείς πως η μεγάλη πρόκληση σε παρόμοιες περιπτώσεις δεν είναι τόσο το αν θα γίνει η δουλειά που πρέπει να γίνει, όπως ίσως πολλοί να πιστεύουν, αλλά το πως θα πετύχεις την σωστή ενσωμάτωση του εκάστοτε ατόμου στην ομάδα ή γενικά το on-boarding του στην εταιρεία.  Για τον σκοπό αυτό πρέπει σίγουρα να γίνεις λίγο πιο δραστικός και δημιουργικός. Παρόλα αυτά στην πλειοψηφία μας προτιμούμε να είμαστε στα γραφεία μας, καθώς το ευχάριστο κλίμα που επικρατεί και η μεταξύ μας επικοινωνία, μας κάνει αρκετά δημιουργικότερους.

Η επόμενη μέρα για τη Rhoe τι επιφυλάσσει; Ποια είναι τα σχέδια, τι ετοιμάζετε μελλοντικά;

Κοιτώντας το μέλλον, στόχος μας είναι να είμαστε μία εκ των κορυφαίων εταιρειών τεχνολογίας που εφαρμόζουν καινοτόμες τεχνολογίες μετακινήσεων και ενέργειας στην αγορά. Θέλουμε να είμαστε ο συνδετικός κρίκος μεταξύ του χάσματος που υπάρχει ανάμεσα στην εξαιρετική έρευνα που εκπονείται (πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα) και της μετάβασης της στην αγορά. Πιο συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή επενδύουμε αρκετά στο Energy-as-a-Service και τη μετάβαση της ναυτιλίας σε κλιματικά φιλικές μορφές ενέργειας.

Στοχεύουμε στην ανάπτυξη του δικτύου κατά μήκος του Ρήνου καθώς και την εξερεύνηση συνεργασιών για ηλεκτρικά πλοία στην Ελλάδα. Στοχεύουμε, επίσης, σε επέκταση των συνεργασιών μας με μεγάλες εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού, καθώς μόνο κερδισμένοι έχουμε βγει από τις συνεργασίες μας. Αλλά πάνω από όλα, στοχεύουμε στο να σκαρφιστούμε νέες ιδέες! Για εμάς η έρευνα είναι το μέλλον, αλλά και το μέλλον μας είναι η έρευνα. Σε εταιρικό επίπεδο, στόχος μας είναι να διατηρήσουμε το κλίμα και τη κουλτούρα της Rhoé που μας έχει φέρει μέχρι εδώ, για τα οποία είμαστε και ιδιαίτερα περήφανοι.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις