Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

ContactPigeon: Η πιο προηγμένη πλατφόρμα customer-engagement

Πώς η συλλογή, η διαχείριση και η ανάλυση των δεδομένων γίνονται το «κλειδί» για τη διακαναλική προσωποποιημένη εμπειρία του καταναλωτή στις σύγχρονες εταιρείες.

Η συλλογή και η ανάλυση των τεράστιων όγκων δεδομένων που διακινούνται στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο αποτελούν μια μεγάλη ευκαιρία για βελτίωση της παραγωγικότητας, των πωλήσεων και της ανταγωνιστικότητας των «έξυπνων» εταιρειών, αλλά ακόμη και για δημιουργία νέων επιχειρησιακών μοντέλων. Κάθε επιχείρηση που βασίζει το πλεονέκτημά της σε big data μπορεί να αλλάξει τους κανόνες του ανταγωνισμού, διευκολύνοντας παράλληλα την καινοτομία. H ραγδαία εξέλιξη του eCommerce προκάλεσε και την αντίστοιχη εξέλιξη ψηφιακών καναλιών, μέσα από τα οποία οι retailers μπορούν πλέον να καταγράφουν τη συμπεριφορά των πελατών τους και να διαμορφώνουν αποτελεσματικά τη μελλοντική στρατηγική τους. Βάσει αυτών, έχουν τη δυνατότητα να προβλέπουν την πιθανή συμπεριφορά του πελάτη σε πραγματικό χρόνο.

Απαντώντας στην πρόκληση αυτή, η ContactPigeon, η omnichannel marketing automation και content personalization πλατφόρμα για retailers που εξυπηρετεί εκατοντάδες επιχειρησιακούς πελάτες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, χαράσσει τον δρόμο τoυ omni-channel customer engagement στη χώρα , αξιοποιώντας τα πολυσυζητημένα big data από την πρώτη στιγμή, με τη μοναδική πλατφόρμα αποκλειστικά για retailers.

Η εταιρεία πλέον διατηρεί ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας με την πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό που ξεπερνά το 70% της ελληνικής αγοράς. Έτσι η ContactPigeon στηρίζει τις data-driven επιχειρήσεις στο να δημιουργήσουν πραγματικές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Πρωτοποριακή, με διαρκή έμφαση στις καινοτομία, η ContactPigeon είναι μια πλατφόρμα που προσφέρει μοναδικές λύσεις σε e-shops ή άλλες online εμπορικές επιχειρήσεις, προκειμένου να στείλει το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη χρονική στιγμή, με το κατάλληλο περιεχόμενο σε κάθε πελάτη/επισκέπτη, αλλά και να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον καταναλωτή.

Μέσα από αυτοματισμούς και προσωποποιημένα μηνύματα, όπως emails, push-notifications και on-site μηνύματα, αλλά και Facebook/Google custom audiences, τα ηλεκτρονικά καταστήματα που συνεργάζονται με την ContactPigeon έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν βασικά στοιχεία που αφορούν τον καταναλωτή, τα οποία εν συνεχεία μπορούν να αξιοποιήσουν για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, κερδίζοντας παράλληλα την εμπιστοσύνη των πελατών τους. Ωστόσο, πολλοί retailers βρίσκονται ακόμα αντιμέτωποι με τα προβλήματα της σωστής συγκέντρωσης και χρήσης αυτού του μεγάλου όγκου πληροφοριών, το οποίο λειτουργεί αποτρεπτικά στην αποκρυπτογράφηση του εξελισσόμενου αγοραστικού μοντέλου που διέπει τη συμπεριφορά των πελατών τους.

Big Data με εφαρμογή GDPR

Η ContactPigeon έρχεται να διευκολύνει τους retailers στην περίπλοκη διαδικασία της συλλογής, αποθήκευσης και ανάλυσης δεδομένων των καταναλωτών in-real-time. Με ένα κομμάτι κώδικα (tag) ενσωματωμένο στο website του κάθε e-shop, η πλατφόρμα αποκτά τη δυνατότητα να συγκεντρώνει, να αποθηκεύει και να αναλύει εκατοντάδες data points σε πραγματικό χρόνο για λογαριασμό των πελατών της και πάντα σεβόμενη τους GDPR κανονισμούς. Έτσι, οποιαδήποτε απλή επιχείρηση μπορεί μέσα σε λίγες ημέρες να μετατραπεί σε μια data-driven επιχείρηση και να αξιοποιήσει τα δεδομένα της χωρίς την πολυπλοκότητα της εγκατάστασης και συντήρησης της απαραίτητης big data υποδομής και τεχνογνωσίας.

Έχοντας ήδη αναγνωριστεί ως ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο των διαδικτυακών λύσεων marketing για το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ελληνική startup ανέπτυξε μια νέα τεχνολογία που «γεφυρώνει» την εμπειρία των πελατών λιανεμπορίου, μεταξύ των ψηφιακών και των φυσικών καναλιών. Η καινοτόμος πατενταρισμένη τεχνολογία ονομάζεται 2-Way QR Integration και αντιμετωπίζει με αποτελεσματικό τρόπο προβλήματα που είχαν αντίστοιχες υλοποιήσεις μέχρι σήμερα. Σε αντίθεση με τις υπάρχουσες εφαρμογές με QR codes, η ContactPigeon επεξεργάζεται τα υφιστάμενα ψηφιακά δεδομένα, προβάλλοντας το πιο συναφές περιεχόμενο στον αντίστοιχο ενδιαφερόμενο.

Οι πελάτες που «σκανάρουν» τον ίδιο κωδικό QR μπορούν να συναντήσουν διαφορετικά μηνύματα, επιτρέποντας έτσι στους εμπόρους λιανικής πώλησης να σχεδιάσουν στοχευμένες προσφορές και να προσελκύσουν υποψήφιους αγοραστές σε διάφορες τοποθεσίες καταστημάτων. Όλες οι παραπάνω αλληλεπιδράσεις συλλέγονται και συνθέτουν ένα ενοποιημένο προφίλ πελάτη. Πολύ σημαντικό είναι ότι όλα τα ανωτέρω μπορούν να επιτευχθούν χωρίς να απαιτείται από τον καταναλωτή να κάνει λήψη οποιασδήποτε εφαρμογής ή προηγούμενων εγγραφών, ενώ η υιοθέτηση της τεχνολογίας δεν απαιτεί σημαντικές επενδύσεις για τον retailer, αφού λειτουργεί ως «extension» και συνδέεται με οποιαδήποτε πλατφόρμα.

Η ContactPigeon αξιοποιεί και επεξεργάζεται σε καθημερινή βάση το σύνολο των δεδομένων, με σκοπό να αναπτύξει τις σχέσεις των retailers με το πελατολόγιό τους. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω αυτοματοποιημένων ενεργειών, που με τη χρήση machine learning αξιολογούν τις κινήσεις των πελατών για να επικοινωνήσουν μαζί τους την κατάλληλη χρονική στιγμή με το κατάλληλο μήνυμα. Η προσωποποίηση της διάδρασης αυξάνεται μέσω του δυναμικού περιεχομένου ανεξαρτήτως καναλιού προβολής, καθώς η ContactPigeon υποστηρίζει το σύνολο των καναλιών ψηφιακής επικοινωνίας. Έτσι επιτρέπεται η δημιουργία δυναμικών segments που συντελούν αποτελεσματικά στην αποφυγή της άσκοπης, μη κερδοφόρας, μαζικής επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησης και του πελάτη.

Έχοντας συμπληρώσει 8 χρόνια λειτουργίας, η ContactPigeon υποστηρίζει ένα ολοένα και αυξανόμενο πελατολόγιο τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε εκείνη της Βόρειας Αμερικής, καλύπτοντας πάντα με μοναδικότητα και καινοτομία τις απαιτήσεις των πελατών της. Μάλιστα, το 2021 συγκέντρωσε και ανέλυσε πλέον των 50 δισεκατομμυρίων events, που οδήγησαν σε 2 δισεκατομμύρια προσωποποιημένα μηνύματα και σε περισσότερο από 12 εκατομμύρια παραγγελίες πελατών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις