Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Nup: Πρώτη χρηματοδότηση για το ελληνικό social-audio chat φοιτητών

Μέσω της εφαρμογής που ανέπτυξε η Startup, η οποία "βλέπει" επέκταση στην Αμερική, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους άβαταρ και να συνδεθούν σε ένα online φοιτητικό σύμπαν.

Πώς θα μπορούσε ένας φοιτητής να γνωρίσει ανά πάσα στιγμή άτομα που μπορεί να μοιράζονται κάτι κοινό, αλλά μπορεί να βρίσκονται σε διαφορετικές σχολές ή πόλεις; Αυτός είναι ακριβώς ο στόχος του nup, μίας social εφαρμογής που δίνει τη δυνατότητα σε φοιτητές να μπουν σε live ηχητικά δωμάτια και να συμμετάσχουν σε διαφορετικές συζητήσεις.

Για να συνδεθεί στην εφαρμογή κάποιος, πρέπει να επιβεβαιώσει τη φοιτητική του ιδιότητα και στη συνέχεια να διαμορφώσει ένα avatar το οποίο αποτελεί ουσιαστικά την nup-προσωπικότητά του σε ένα online φοιτητικό σύμπαν. Στη συνέχεια, οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να ξεκινήσουν ηχητικά δωμάτια και να κάνουν ουσιαστικά ένα ηχητικό live stream. Οι πιο “ντροπαλοί”, μπορούν σαν ακροατές να συμμετάσχουν μέσα από το live chat.

Τα δωμάτια αφορούν casual συζητήσεις για ό,τι απασχολεί τη φοιτητική κοινότητα, από ταινίες και μουσική, μέχρι dating, προβληματισμούς ή ακόμα και ομαδικού διαβάσματος. Παράλληλα, προσφέρεται και η δυνατότητα ιδιωτικών συνομιλιών. Φυσικά, υπάρχουν πάντα τα live chats όπου ο κάθε φοιτητής μπορεί να μοιραστεί οτιδήποτε θέλει με όσους είναι online και να έχει ανα πάσα στιγμή στο χέρι του μία ολόκληρη και ζωντανή φοιτητική παρέα!

Πίσω από το nup, βρίσκονται ο Θέμης Δρακωνάκης, ο Σωτήρης Κανηράς, ο Κωνσταντίνος Ρέππας καθώς και η εταιρεία HANGOVER MEDIA, η οποία αποτελεί την ομάδα που δημιούργησε το neolaia.gr. Η συγκεκριμένη ομάδα έχει δουλέψει σε αρκετά projects όσο οι ιδρυτές ήταν φοιτητές και έχουν κάνει αρκετά pivots μέχρι να καταλήξουν στη δημιουργία του nup. Πρόσφατα, η εταιρεία εξασφάλισε την πρώτη της χρηματοδότηση από το VC Realize Tech Fund II.

Σε αυτό βοήθησε το ιδιαίτερα εντυπωσιακό engagement, καθώς η beta έκδοση της εφαρμογής διαδόθηκε γρήγορα σε χιλιάδες φοιτητές με τους ενεργούς χρήστες να περνούν κατά μέσο όρο 3.5 ώρες/μέρα μιλώντας στο nup. Στόχος, η επέκταση της εταιρείας στην αγορά της Αμερικής καθώς το nup αποτελεί ένα ιδιαίτερο και πρωτότυπο concept, που συνδυάζει την αποκλειστικότητα ενός συγκεκριμένου community με το live ηχητικό περιεχόμενο. Ταυτόχρονα, εκπροσωπεί την ελληνική startup κοινότητα σε μία ιδιαίτερα απαιτητική αγορά.

Σύμφωνα με την ομάδα του nup, η φωνή είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας που μπορεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους που συνομιλούν online με ακόμα περισσότερη αυθεντικότητα. Ειδικότερα, το να φέρνεις πιο κοντά φοιτητές που μοιράζονται κάτι κοινό και πιθανότατα να μην γνωρίζονταν στην πραγματική τους ζωή, σου δίνει μία ιδιαίτερα σημαντική ευκαιρία να βελτιώσεις τον τρόπο επικοινωνίας και κατ’ επέκταση την καθημερινότητά τους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις