Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Carrefour ψηφιοποιείται και μπαίνει στον κόσμο των Data Analytics και του Blockchain

O μεγάλος γαλλικός όμιλος Σούπερ Μάρκετ στο πλαίσιο του σχεδίου ανάπτυξης και ψηφιακού μετασχηματισμού “Carrefour 2022” έχει ήδη προχωρήσει σε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες κινήσεις.

Πρώτα απ΄όλα η Carrefour γίνεται πάροχος μεγάλων δεδομένων προς τις εταιρείες τροφίμων για τις καμπάνιες marketing που τρέχουν σε διάφορα κανάλια, ψηφιακά αλλά και στα καταστήματα.
Η νέα πλατφόρμα ονομάζεται Xperiences με τα δεδομένα που συλλέγει η Carrefour από τα καταστήματα της να είναι η κύρια πηγή πληροφοριών: πάνω από 150 εκατ. συναλλαγές γίνονται τον μήνα στα καταστήματα από περισσότερους από 14 εκατ. πελάτες.

Αυτά τα δεδομένα θα συνδυαστούν με τις μαγειρικές συνήθειες περίπου 16 εκατ. μοναδικών επισκεπτών τον μήνα που συγκεντρώνουν τα sites Marmiton και 750g και μπορούμε να καταλάβουμε εύκολα την “δύναμη” της πλατφόρμας Xperiences για την βιομηχανία τροφίμων.

Συνεργασία με Tencent και εξαγορά Foodtech

Σύμφωνα με το Frenchweb, η Carrefour κινείται τόσο προς την αντιμετώπιση της Amazon όσο και με την είσοδο στο κόσμο των Startups.
Τον περασμένο Ιανουάριο ανακοινώθηκε η συνεργασία με την Κινεζική Tencent μέσω της θυγατρικής της Carrefour στην Κίνα, Yonghui. Στόχος της στρατηγικής συνεργασίας είναι η σύνδεση του ψηφιακού με τον πραγματικό κόσμο, στα καταστήματα, με στόχο την αύξηση της ροής πελατών αλλά και η χρήση των υπηρεσιών της Tencent, και ειδικά του WeChat, για παραγγελίες online και πληρωμές.
Επίσης, πριν ένα μήνα η Carrefour εξαγόρασε την Startup Quitoque η οποία προσφέρει την αποστολή συσκευασμένων μαγειρικών υλικών για την ετοιμασία γευμάτων στο σπίτι μαζί με οδηγίες παρασκευής και συνταγές. 

Τα πουλερικά στο Blockchain!

Τέλος, η Carrefour ανέπτυξε και έθεσε ήδη σε λειτουργία μια πλατφόρμα ανιχνευσιμότητας για τα πουλερικά που διακινεί στα καταστήματά της η οποία ονομάζεται “Auvergne Chicken Quality Carrefour”.

Πάνω σε κάθε συσκευασία θα υπάρχει ένας κωδικός QR ο οποίος θα δίνει στον καταναλωτή πρόσβαση στις πληροφορίες της πορείας του προϊόντος: τον τόπο και μέθοδο εκτροφής, το όνομα του παραγωγού, την τροφή που χρησιμοποιήθηκε, την μη χρήση αντιβιοτικών, τα διάφορα πιστοποιητικά και τον τόπο σφαγής. H πλατφόρμα θα βασίζεται στο Blockchain Ethereum αλλά δεν θα είναι δημόσιο.

Μετά τα πουλερικά θα ακολουθήσουν μέσα στο 2018 και άλλα προϊόντα όπως τα αυγά, το τυρί, το γάλα, τα πορτοκάλια, η ντομάτα, ο σολομός κ.α.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις