Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Γυναικεία Startup λαμβάνει 1,9 εκατ. ευρώ για εταιρικά ηχητικά μηνύματα

Η εταιρεία αναπτύσσει ένα λογισμικό που διευκολύνει την ηχητική επικοινωνία μεταξύ των συναδέλφων ειδικά στην εξ αποστάσεως εργασία.

Με έδρα το Σάλτσμπουργκ, η audvice έκλεισε τον πρώτο γύρο χρηματοδότησης VC με τις Cusp Capital, CapitalT και TinyVC, συγκεντρώνοντας 1,9 εκατ. ευρώ. Στους συνεπενδυτές περιλαμβάνονται η CapitalT, η TinyVC και οι ιδρυτές του αυστριακού μονόκερου EdTech GoStudent, Felix Ohswald και Gregor Müller.

Η Startup που ιδρύθηκε από γυναίκες, ξεκινώντας το 2019, πρωτοπορεί στην εταιρική επικοινωνία και στόχος της είναι να εδραιώσει μια πιο αποτελεσματική επικοινωνία μέσω φωνητικών μηνυμάτων. Συγκεκριμένα, το λογισμικό της audvice επιτρέπει σε κάθε εργαζόμενο μιας εταιρείας να ηχογραφεί εύκολα φωνητικά μηνύματα, να τα βάζει σε λίστες αναπαραγωγής και να τα μοιράζεται με συναδέλφους, πελάτες ή συνεργάτες, από τον CEO μέχρι τον πρακτικάριο.

Η ηχητική επικοινωνία γνωρίζει τελευταία μεγάλη άνθηση αφού πάνω από το 85% του πληθυσμού καταναλώνει έως και τρεις ώρες ακουστικού περιεχομένου καθημερινά. Η ανοδική τάση του ηχητικού ενισχύθηκε περαιτέρω από την πανδημία του κορωνοϊού, ειδικά μεταξύ των Millennials και της Gen Z, χάρη στο Messenger που παρέχει την δυνατότητα να στείλουν ηχητικό αντί να γράψουν μήνυμα.

Άλλωστε, η ομιλία είναι η αρχαιότερη μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να εξηγήσει κανείς, να συνομιλήσει και να πείσει το ακροατήριο του, φέρνοντας μια αίσθηση αυθεντικότητας στα chat. Ο ήχος γνωρίζει επίσης μεγάλη στο WhatsApp, στο Viber αλλά και στο Spotify με την ανάπτυξη των podcasts – άμεσα αξιοποιήσιμα μέσα σε επιχειρηματικό επίπεδο.

Μετά την πανδημία και την άνοδο της εξαποστάσεως και υβριδικής εργασίας, έχει γίνει ακόμη πιο σημαντικό για τις εταιρείες να βρουν μορφές εταιρικής επικοινωνίας που μπορούν να μεταφέρουν το πλαίσιο και το κλίμα για να αποφύγουν τις παρεξηγήσεις και να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους εργαζομένους, μια δυνατότητα που προσφέρει η φωνή, αλλά που οι εταιρείες έχουν ελάχιστα χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις