Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες “μεταμορφώνουν” την εμπειρία των αγορών

Κακά τα ψέματα, βρισκόμαστε πλέον μπροστά σε κομβική περίοδο, όσον αφορά τους πελάτες και το λιανικό εμπόριο, καθώς οι αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα chatbots, η εικονική πραγματικότητα (VR) και η εμπλουτισμένη πραγματικότητα (AR), παρουσιάζουν νέες δυνατότητες για την εμπλοκή με τους πελάτες τόσο στα φυσικά όσο και στα on-line καταστήματα.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Tech Pro Research, το 88% των ερωτηθέντων που χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνολογίες και υπηρεσίες εντός καταστημάτων (συμπεριλαμβανομένων των κινητών, AR / VR και αυτοματοποιημένων πληρωμών) δήλωσε ότι διευκολύνουν τις αγορές, ενώ το 67% δήλωσε ότι οι τεχνολογίες αυτές καθιστούν τις αγορές πιο ευχάριστες. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι το λιανικό εμπόριο δεν επικεντρώνεται πλέον μόνο στα προϊόντα – αλλά όλο και περισσότερο στον πελάτη.

Καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες προτιμούν το διαδίκτυο και τα Smartphones για να κάνουν τις αγορές τους, οι έμποροι λιανικής μπορούν να επωφεληθούν από την εξατομικευμένη περιήγηση και την αναζήτηση νέων εμπειριών για τους πελάτες τους οι οποίες προσαρμόζονται στις ανάγκες και τις αναζητήσεις τους.
Για παράδειγμα το eBay, εισήγαγε πρόσφατα ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται Image Search για την εφαρμογή της για κινητά, επιτρέποντας στους πελάτες να χρησιμοποιούν εικόνες αντί λέξεων, ψάχνοντας παράλληλα στο eBay και σε 1,1 δισεκατομμύρια λίστες. Μια δυνατότητα η οποία προσφέρει εδώ και καιρό η Amazon μέσω φορητών συσκευών και ειδικά αυτές της Huawei.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις